Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اعلام مواضع هفتگی این حزب، هفته بسیج را برکت مضاعف همه بسیجیان و همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی بر ملت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج دانشگاه عشق و صفای الهی و زمینه ساز حکومت عدل و قسط جامعه نمونه مهدوی به امامت امام قائم(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیجی در همه صحنه‌های جهاد و خدمت حضور دارد و هر جا خلا یا رخنه ای احساس شود، بسیج قبل از همه حضور می یابد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: خدمات ارزنده بسیج در جهاد با کرونا به ویژه در ارزان نگه داشتن قیمت ماسک و امدادرسانی به آسیب دیدگان از کرونا و به خصوص در امدادهای مومنانه حماسه شگفت از یاران خمینی_خامنه ای است.
بادامچیان این ایام را به همه بسیجیان و محضر فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین و همه ملت بزرگ اسلام تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام مجلس و دولت برای رسیدگی به معیشت مردم در تنگناهای کرونایی تقدیر کرد و خواستار طرح تعاون اسلامی محله‌ها با محوریت روحانی هر محله و روستا و نیز نیروهای بسیجی و حزب اللهی در هر منطقه برای اجرای کامل آن شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: نمونه این طرح در سال ۵۷ بهترین پاسخ را داد و اکنون نیز می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی طبقات آسیب دیده بسیار موثر باشد.

بادامچیان با تقدیر از کادر درمانی و همه کسانی که در مقابله با کرونا تلاش می‌کنند اعلام داشت که حزب موتلفه اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کند و تعطیل هفتگی را نیز به اجرا گذاشته و فعالیت‌های مجازی را گسترش داده است.

وی در ادامه از دولت و وزارت بهداشت خواست که با استفاده از تجربه سایر کشورها و توجیه دقیق مردم در ریشه‌کنی بلای کرونا، اقدامات بیشتری را در نظر بگیرد و آن را با همراهی همه مردم چاره سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از بسیج اصناف و بازار، فعالان اقتصادی و جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خواست که با نظارت و مراقبت از افزایش قیمت‌ها و گرانی های بی رویه جلوگیری کنند و حضور همه جانبه داشته باشند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست که لایحه بودجه‌ای به مجلس تقدیم کند که در آن بازنگری درباره بودجه نویسی و تحول در بودجه آشکار باشد و متناسب با اقتصاد مقاومتی و دوران کرونایی و حل مشکلات مردم تدوین شده باشد.

وی در ادامه درباره اظهارات و اقدامات اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه، نیز گفت: این اقدامات مکرون در واقع به جنگ خدا رفتن است و او حقیرتر از آن است که بتواند به اسلام که دین خدای موسی، عیسی و محمد(ص) است آسیب بزند و مطمئن هستیم که اسلام در فرانسه هر روز پیشرفت بهتری خواهد داشت و سیاهی بر مکرون باقی خواهد ماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخابات رسوای آمریکا نیز اظهار داشت: هرچه می‌گذرد رسوایی نظام لیبرال دموکراسی کاپیتالیستی و حاکمان آمریکا بیشتر آشکار و علنی می‌شود.

بادامچیان ادامه داد: تقلب، دروغ، فریب، رشوه، سوء استفاده، پایمال کردن قوانین و... که در این انتخابات به نقطه اوج خود رسید، آمریکا را در صحنه جهان آلوده تر از هر دوره قرار داده است و هر کسی رئیس جمهور باشد، دچار مشکلات فراوان خواهد بود و آنهایی که هنوز آمریکا هراسی دارند بهتر است بیدار شوند و واقعیت‌ها را بشناسند.

وی در پایان با طرح این پرسش که آیا زمان جلوگیری از کشتار و ستمگری سعودی‌ها به ملت مظلوم، زنان و کودکان بی گناه یمن فرا نرسیده است؟ از مسلمانان خواست در دفاع از مظلومان یمن هر آنچه که می‌توانند به کار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانیت بادامچیان دولت بسیج تعاون سلیمانی ها دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته شوراها اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در حاشیه شهر ده خط اتوبوسرانی را رایگان کردیم اما نتوانستم این امر را به تمام خطوط شهر افزایش دهیم چرا که کمیته انطباق فرمانداری مشهد این موضوع را رد کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تخلف در تفریغ بودجه شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ وجود دارد اما به هر حال بودجه در سه ساعت توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد و برخی پرداختی‌ها به افراد نامعلوم بود اما آنچه که قانون تصمیم بگیرد را می‌پذیریم.

وی با اشاره به خروج سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان از شهر مشهد مقدس بیان کرد: براساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان به شهر زابل جهت رفع محرومیت اختصاص یابد.

حاجی بگلو در خصوص طرح سوال از شهردار مشهد تصریح کرد: در جلسه آینده شورای اسلامی شهر مشهد طرح سوال از شهردار مشهد مطرح است اما فکر نمی‌کنم منجر به استیضاح شود و موضوع بازنشستگی و بازداشت شهردار مشهد مطرح نیست.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی با اشاره به طلب‌های پیمانکاران شهرداری مشهد ابراز کرد: پیمانکاران قلب تپنده شهرداری مشهد هستند و قطعاً در پرداخت صورت‌های مالی پیمانکاران مشکل وجود دارد و سعی می‌کنیم تا نیمه ابتدای سال جاری طلب تمام افراد پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر طرح تفصیلی شهر مشهد به شکل کنونی باشد، شاهد کسری بودجه سال ۱۴۰۳ خواهیم بود و قانون‌های درآمدهای پایدار باید اصلاح شود و در تلاش هستیم تا کمیسیون ماده ۵ مانند شهرداری تهران در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

حاجی بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های زود بازده شهری پیش بینی کردیم و هدف ما از این طرح‌ها مشارکت مردم در این زمینه هستیم و تخصیص بودجه به پروژه‌های زودبازده را نیز در سال ۱۴۰۴ نیز دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به انتقال مدیریت باشگاه ورزشی و فرهنگی پرسپولیس به بانک شهر گفت: به دلیل آنکه شهرداری مشهد سهامدار بانک شهر است آمادگی مدیریت باشگاه پرسپولیس هستیم و از این رو رایزنی‌هایی نیز صورت گرفته است.

کد خبر 6089993

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند