Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بر ضرورت اجرای تحقیقات جنایی مرتبط با بانک مرکزی این کشور تاکید کرد. به گزارش گروه  بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص روند تحقیقات جنایی مرتبط با بانک مرکزی این کشور گفت که اجرای این تحقیقات ضروری است.

وی افزود: تداوم اقدامات گمراه کننده درباره واقعیت بانک مرکزی منجر به تنش بیشتر می‌شود و ما بر ضرورت اجرای تحقیقات جنایی در این خصوص اصرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نعیم قاسم یک پیشنهاد سه بندی در خصوص اجرای این تحقیقات ارائه داد.

بر اساس این پیشنهاد، نخست نقش دولت در تصمیم‌گیری و پیگیری اقدامات لازم برای تحقیقات جنایی از طریق برگزاری یک نشست فوق‌العاده تقویت می‌شود.

دوم، تاکید بر نقش دستگاه قضایی در ملزم کردن بانک مرکزی یا بازخواست آن و سوم اهمیت نقش پارلمان در تصویب فوری قوانینی که به عبور از بهانه‌های مربوط به عدم تسهیل تحقیقات کمک کند.

چند ماه قبل، یک قاضی در لبنان با صدور حکمی دستور توقیف دارایی‌های «ریاض سلامه» رییس بانک مرکزی این کشور را صادر کرده بود.

پیش‌تر نیز حسان دیاب نخست‌وزیر وقت لبنان، ریاض سلامه رییس کل بانک مرکزی لبنان را متهم کرده بود که در خصوص نوسانات ارزی که منجر به کاهش شدید ارزش پول ملی این کشور شد، مقصر بوده و رفتارش مشکوک است که باید ضمن پاسخگویی در این زمینه از مسئولیت خود کناره گیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان بانک مرکزی نعیم قاسم پول ملی تحقیقات جنایی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه