Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار داشتن تفکر بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر پیش از ظهر امروز در دیدار با تعداد محدودی از بسیجیان و پاسداران ملایری با اشاره به مهم‌ترین ثمرات بسیج در کشور اظهار کرد: شجره طیبه بسیج که به دست بنیان‌گذار کبیر بنانهاده شده و این نهاد مقدس امروز در اقصی نقاط کشور و منطقه و در دنیای امروز شاخ و برگ داده و میوه شیرینش چیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار و سردمداران داشتن تفکر بسیجی است.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: بسیج باید تفکر بسیجی را توسعه دهد و با عملکرد خودش این تفکر را در معرض دید مردم قرار دهد.

وی افزود: در انتخابات آینده مردم کسی را انتخاب کنند که مولود این شجره و بزرگ‌شده در این مکتب‌خانه باشد تا کشور بهتر و بیشتر شهد شیرین حکومت اسلامی را بچشند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به دشمنی‌هایی که در کشور وجود دارد تأکید کرد: در طول تاریخ، اسلام و حکومت اسلامی دشمن داخلی و خارجی فراوان داشته است و تاریخ عوض شدنی نیست و امروز برای جمهوری اسلامی که برآورده از متن دین است در داخل و خارج دشمن دارد.

وی گفت: انقلاب وام‌دار کسی نیست و همه ما وامدار انقلاب هستیم و نباید آرمان‌های انقلاب فدای مصالح کسی شود.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: هر کس در هر مسئولیت در کشور شبانه‌روز برای این ملت کار کند و کسانی باید در رأس امور قرارگرفته که دارای تفکر بسیجی باشند.

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی باید همچون چشمه همیشه زلال در بین مردم جاری شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص امروز در کشور همه مسئولین با وحدت و همدلی کم کنند تا بر ویروس غلبه پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: مجموعه سپاه و فرمانداری در بحث مواسات و کمک مؤمنانه موفق عمل کردند و این امر همچنان باید ادامه‌دار باشد.

وی در زمان جنگ مردم پشت جبهه کمک می‌کردند امروز هم باید همین کمک‌ها باشد و درواقع می‌توان گفت این اقدام حمایت و یاری به مدافعین سلامت است.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به همراهی بسیج در مراحل مختلف مقابله با کرونا بیان کرد: بسیج بازهم پای‌کار باشد تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه ملایر حجت الاسلام تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود