Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، مراسم پویش کمک‌های مومنانه فدراسیون ژیمناستیک امروز(یکشنبه) در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

در این مراسم میرجلیلی، رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت  ورزش، زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک و حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر ورزش همگانی وزارت ورزش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم اینچه‌درگاهی گفت: ابتکار مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش کمک مومنانه موجب شد تا برخی از سختی های ناشی از ویروس کرونا برای اقشار مختلف جامعه کمتر شود.

وی  اشاره‌ای به هفته بسیج داشت و یادآور شد: بسیج که یادگار امام (ره) است اکنون به مردمی‌ترین نیروی مقاومت مردمی تبدیل شده است؛ نیرویی که در تمام زمینه ها حضور دارد.

در ادامه این مراسم میرجلیلی گفت: جامعه ورزش همیشه در کنار مردم بوده و یک روز با کسب مدال خوشحالی را به مردم هدیه می کند و روز دیگر با  پویش کمک مومنانه بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج یک نهاد مردمی است که به فرموده رهبر کبیر اتقلاب تاسیس و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد و اکنون یک نیروی مقاومت مردمی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیمناستیک کمک مومنانه بسیج ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری