Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مجازی آشنایی بیشتر با بازار ایران با حضور ۱۳۰ بنگاه اقتصادی متوسط و کوچک ایتالیایی برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وبیناری با موضوع «بازار ایران در میان تنگناها و فرصتها؛ ابزار حمایت از کسب و کارهای متوسط و کوچک»، به همت سفارت ایتالیا در ایران و با همکاری اتاق بازرگانی ایتالیا-ایران در رم در تاریخ 28 آبان ماه سال جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این رویداد که در آن 130 بنگاه اقتصادی متوسط و کوچک ایتالیایی حضور داشتند، برای حاضرین فرصتی بود تا اطلاعات ملموس و به روزآوری شده ای از فرصتهای همکاری مشترک به دست آورند. در این مجمع همچنین ابزار متعدد و گسترده ای که از سوی نهادهای ایتالیا و اتحادیه اروپا برای شرکتهای ایتالیایی در نظر گرفته شده و جهت حمایت از فعالیت آنها با ایران در اختیارشان قرار داده می شود، مورد تاکید قرار گرفتند.

جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران، در این وبینار گفت که این رویداد در چارچوب مجموعه ای از ابتکار عمل های سفارت قرار می گیرد که هدف از آنها حمایت واقعی از روابط اقتصادی دوجانبه است.

اول مرداد ماه امسال نیز سفارت ایتالیا با همکاری The European House Ambrosetti  و اتاق بازرگانی تهران یک مجمع (فروم) بازرگانی با عنوان " روابط ایتالیا و ایران در شرایط کنونی: حوزه های غیر نفتی، نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط، حمایت های اتحادیه اروپا" برگزار کرد که شرکت در آن برای بنگاههای دو کشور آزاد بود. در آن مجمع بیش از 800 شرکت و متخصص ایتالیایی و ایرانی حضور پیدا کردند و در حاشیه آن، صدها نشست مجازی دو جانبه (B2B) برگزار شد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است