Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: ۲۰۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در استان مشغول خدمت به جامعه قرآنی هستند که البته این تعداد به‌جز تشکل‌های قرآنی است که از دستگاه‌هایی مانند اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد، مجوز فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این‌که فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های قرآنی برون‌سپاری شده است، گفت: مؤسسات قرآنی زیر مجموعه اتحادیه قرآنی هستند و فعالیت‌های آن‌ها در حوزه قرآنی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به طور کلی وضعیت فعالان قرآنی در استان مناسب است، افزود: برای پیشبرد برنامه‌های قرآنی، هماهنگی بیشتر میان دست‌اندرکاران فعالان قرآنی استان لازم است که قطعاً با انجام این هماهنگی در حوزه حفظ نیز به نسبت جمعیت استان می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی، تصریح کرد: موازی کاری و صرف اعتبارات قرآنی توسط دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی به فعالیت‌های مربوطه جنبه نمایشی و یا همایشی داده که این موضوع اثربخشی فعالیت تشکل‌های قرآنی را کم‌رنگ کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه از معدود استان‌هایی هستیم که دو اتحادیه قرآنی را نداریم، تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی تاکنون اتفاق‌نظر وجود داشته است و برای افزایش کیفیت آموزش‌های قرآنی نیاز است که در حوزه تخصصی بیشتر کار شود.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه فعالیت‌های قرآنی نیازمند عدد و رقم بالایی نیستیم، افزود: یکی از مشکلات اصلی مؤسسات قرآنی، فعالیت در مراکز استیجاری است که نیاز است تسهیلات مناسبی در اختیار آنان قرار بگیرد.

حجت الاسلام خادمی در انتها با اشاره به اینکه برای حل مشکل مؤسسات استیجاری نیاز است از ظرفیت‌های مختلف استان استفاده شود، گفت: استفاده از فضاهای آموزش و پرورش در ساعاتی که مدارس استفاده نمی‌شوند و همچنین مساجد و حسینیه یکی از راه‌های حل این مشکل است.

کد خبر 5077851

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی علی خادمی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است

حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده و شورای اجتماعی خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، بر ضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی شود.

حسن ناهیدی تصریح کرد: هر چقدر ریشه‌یابی و شناخت آسیب‌ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب‌ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه باشد.

ناهیدی با تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان شمالی در تمام عرصه‌ها و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری و مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت‌های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 6093601

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل