Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی روحانی گفت: تسهیلات ویژه مسکن روستایی برای خانواده های روستایی فاقد مسکن به استان اختصاص یافت که از ماه جاری به متقاضیان ثبت نام شده اختصاص خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی روحانی، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک با اعلام اینکه تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی برای خانواده های روستایی فاقد مسکن به استان خراسان شمالی اختصاص یافته است، اظهار کرد: در مناطق روستایی استان 10 هزار خانواده فاقد منزل شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت: این تسهیلات اعطایی برای هر متقاضی 50 میلیون تومان با کارمزد پنج درصد است که برای اعطای این تسهیلات ضامن زنجیره ای در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مدت اجرای این طرح دو ساله است، عنوان کرد: آغاز اعطای این تسهیلات از ماه جاری خواهد بود که هر متقاضی باید به ادارات بنیاد مسکن شهرستان خود به منظور ثبت نام و معرفی به بانک های عامل مراجعه کند.

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره وضعیت واحدهای مسکونی سیل زده در استان نیز اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در سال گذشته شش هزار و 450 واحد مسکونی در استان آسیب دیدند.

روحانی گفت: تا به کنون نوسازی پنج هزار و 600 واحد به مرحله نازک کاری رسیده اند.

وی خاطر نشان کرد: ساخت پنج هزار واحد از این واحدهای آسیب دیده نیز به پایان رسیده اند که برای آنها پایان کار صادر شده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی یادآور شد: برای ساخت این واحدهای آسیب دیده 50 هزار تن سیمان رایگان و 126 میلیارد تومان کمک بلاعوض اعطا شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند