Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوده گفت:رویداد کارآفرینی در قالب «اولین ایده شو کسب و کار بانوان در خراسان رضوی» با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به صورت مجازی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۲ آذر) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:رویداد کارآفرینی در قالب «اولین ایده شو کسب و کار بانوان در خراسان رضوی» با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به صورت مجازی درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره(رویداد) ۲۰۰ بانوی مددجوی تحت حمایت این نهاد از بین بانوان سرپرست خانوار و دختران آنها در ۱۰ شهرستان استان حضور دارند، گفت: کارآفرینی با محوریت توانمندسازی شغلی بانوان در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: سرفصل های قابل ارائه در این دوره(رویداد)؛ ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بانوان، آشنایی با مقدمات اکوسیستم استارتاپی، تیم سازی و مدیریت آن، تحقیقات بازار و امکان سنجی، طراحی مدل کسب و کار، روش تهیه کمینه محصول پذیرفتنی، روشهای تامین مالی، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرمایه گذاری و مهارتهای کارآفرینی ویژه بانوان می شود.

 

آسوده هیت داوران این دوره کارآفرینی را از اساتید بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی دانست و اظهار کرد: بانوان همگام با ایده پردازی در ۱۲ کارگاه آموزشی شرکت می کنند و در قالب ۳۴ ساعت کارگاه تخصصی یادگیری مهارتی را فرا می گیرند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از اهدای جوایز نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای تبدیل ایده به کسب و کار گفت و یادآور شد: در هر شهرستان به ایده های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می شود و طبق نظر داوران وام به ایده هایی که قابلیت تبدیل به کسب و کار را داشته باشند، در نظر گرفته شده است همچنین  برگزاری این دوره های آموزشی را به دلیل شیوه ویروس کرونا به صورت مجازی عنوان کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسب و کار مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی خراسان رضوی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد