Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید وطن دوست با اشاره به اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: اولین بخش از این رزمایش در سطح شهرستان، همزمان با هفته بسیج اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهارکرد: بسیج همواره در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در عرصه هایی چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و دستگیری از مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله در میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن دوست ادامه داد: اقدام این روزهای بسیج در مبارزه‌ با کرونا و همچنین جمع آوری کمک های مومنانه برای نیازمندان جامعه؛ حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان، اظهار کرد: بسیجیان، خیرین و گروه‌های جهادی مانه و سملقان آماده برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه هستند و یک بار دیگر با همدلی برای کمک به محرومین به صحنه خواهند آمد.

فرماندن ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کمک به نیازمندان، افزود: خداوند در قبال این کار خیر، قطعا پاداش و احسان عظیمی را به انسان های نیک اندیش عطا خواهد کرد.

وطن دوست با بیان اینکه تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده و فرموده است که حاجت ها و نیازهای مردم که به سوی شما می آید از نعمت های الهی است مبادا این نعمت ها شما را آزرده خاطر کند، جهاد را کاری بسیار بزرگی دانست و عنوان کرد: بسیجیان در تمامی کارزارهای انقلاب اسلامی حضور داشته اند و شاهدیم که یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک های مومنانه خدمت می کنند و الگوی خود را در این راه امیرالمومنین(ع) می دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان تاکید کرد: هم افزایی و پشتیبانی از حرکت های خود جوش مردمی و گروه های جهادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وطن دوست در پایان با اشاره به توزیع حدود ۳۰۰ بسته معیشتی گفت: با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و قرارگاه مواسات مانه و سملقان، اولین بخش از اجرای این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مانه و سملقان وطن دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر