Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر راستی با بیان اینکه با شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جان تازه‌ای به کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده شد، اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم امت پیامبری هستیم که فرمودند " انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق " و شیعه علی بن ابی‌طالب ( ع ) و زهرای اطهر ( ص ) و فرزندانشان هستیم که غالبا در راه اعتلای کلامه الله به شهادت رسیدند و اینک در انتظار فرجشان لحظه شماری می کنیم و افتخار می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب راهبر ما با نگاه عمیق به مسائل جهانی فرمودند " اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید ".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، نمایندگان و دولتمردان افزود: اینک ماییم و راه روشن امامین انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن که در صورت تخطی از راه آنان ضمن دچار به خسران ابدی، عقوبت اخروی هم در انتظار ما است؛ بیاییم به وصیت سیاسی الهی امام ( ره ) عمل کنیم که فرمودند" چه من بین شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد "؛ اینک سوال من این است که چقدر به این وصیت‌نامه عمل کردیم و آیا کسانی که کشور را به این روز انداختند همان نااهلان نیستند؟

وی یادآور شد: چندین ماه است که فریاد می‌زنیم ادامه این وضعیت به صلاح مملکت مردم شریف ایران نیست و به هر نحو ممکن باید اصلاح شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم با مورد خطاب قرار دادن رئیس و نمایندگان مجلس با انتقاد از اینکه تا کی باید نظاره‌گر وضعیت نابسمان کشور باشیم، تصریح کرد: آیا زمان آن فرا نرسیده  که به وعده‌های داده شده عمل کنیم؟ یادمان نرود که ملت ایران به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارت‌گران عزت و بیت‌المال مملکت فرستادند؛ تا کی باید شاهد این هم بی‌تدبیری و آشفتگی باشیم؟ اگر این بی تفاوتی از روی عمد باشد مصداق خیانت و در غیر این صورت مصداق جهالت است.

تا کی باید به برنامه‌های کلیشه‌ای ادامه دهیم

راستی افزود: تا کی باید به برنامه‌های کلیشه‌ای ادامه دهیم؛ اگر قرار است بر مبنای دوره‌های قبل عمل کنیم پس فرق ما که ادعای انقلاب‌گری داریم با دیگران در  چیست؛ خدا نیاورد آن روز را که ما هم دچار روزمرگی شده و درد و آلام مردم را فراموش کنیم که به فضل الهی بدخواهان نظام آن روز را نخواهند دید.

دولت باید به این وضعیت نابسمان پایان دهد

این نماینده مردم در مجلس دهم با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور و وزرا با تاکید بر اینکه باید به این وضعیت نابسمان پایان دهید، افزود: در غیر این صورت ملت و نمایندگان آنها به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حسن اعتماد مردم حوزه انتخابیه خود تشکر و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف جواب اعتماد آنها را خواهد داد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی شهید محیط زیست نماینده مردم شبستر جعفر راستی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز دلار ارز معیشت رئیس جمهور وزرا منابع طبیعی عمل کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود