Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره های کار آفرین ۲۰۰ بانوی مددجوی تحت حمایت این نهاد از بین بانوان سرپرست خانوار و دختران آن‌ها در ۱۰ شهرستان استان حضور دارند، گفت: کارآفرینی با محوریت توانمندسازی شغلی بانوان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: سرفصل‌های قابل ارائه در این دوره (رویداد)؛ ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بانوان، آشنایی با مقدمات اکوسیستم استارتاپی، تیم سازی و مدیریت آن، تحقیقات بازار و امکان سنجی، طراحی مدل کسب و کار، روش تهیه کمینه محصول پذیرفتنی، روش‌های تامین مالی، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرمایه گذاری و مهارت‌های کارآفرینی ویژه بانوان می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی هیت داوران این دوره کارآفرینی را از اساتید بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی دانست و ادامه داد: بانوان همگام با ایده پردازی در ۱۲ کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند و در قالب ۳۴ ساعت کارگاه تخصصی یادگیری مهارتی را فرا می‌گیرند.   آسوده از اهدای جوایز نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای تبدیل ایده به کسب و کار بیان کرد: در هر شهرستان به ایده‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می‌شود و طبق نظر داوران وام به ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به کسب و کار را داشته باشند، در نظر گرفته شده است.    برگزاری این دوره‌های آموزشی را به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی انجام خواهد شد.
گفتنی است: این رویداد از ۲۴ آبان ماه امسال شروع و همچنان ادامه دارد.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی زنان مهارت افزایی کسب و کار مجازی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند