Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار اردبیل با بیان اینکه "۱۶۰اکیپ بهداشتی و نظارتی در سطح شهر اردبیل فعالیت دارد" گفت: تمام ظرفیت‌های لازم برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کار گرفته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از طرح شهید سلیمانی در استان اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کار گرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری و مهار ویروس کرونا در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 160 اکیپ بهداشتی و نظارتی برای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کنند، گفت: قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم است و علاوه بر اجرای طرح خانه به خانه و محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم خودداری و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

همکاری اصناف در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی/ اصناف متخلف در کرمانشاه 15 روز پلمب می‌شوند وزیر کشور: باید درباره محدودیت‌ها حرف واحد زده شود/ وزارت صمت کنترل اصناف را با جدیت انجام دهد اعتراضات علیه محدودیت‌ها در شهرهای آلمان به خشونت کشیده شد

فرماندار اردبیل با بیان اینکه این طرح باجدیت انجام می‌شود، تصریح کرد: فرماندار اردبیل از اهتمام جدی فرمانداری اردبیل و دستگاه‌های اجرایی مربوطه شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای این طرح اهتمام جدی دارند.

امامی یگانه از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی همزمان با شهر‌های دارای وضعیت قرمز در اردبیل هم خبرداد و گفت: در روز اول با همکاری اصناف و بازاریان و کسبه و مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی مراکز غیرضرور در سطح شهرستان تعطیل شدند و همکاری بسیاری خوبی را شاهد بودیم.

انتهای‌پیام/131/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی برای اجرای طرح محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با مسئولان بانک گردشگری اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: ما از بانک گردشگری به‌عنوان یک بانک تخصصی و متولی در حوزه گردشگری انتظار داریم که در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود فعالیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک گردشگری می‌تواند در این راستا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به‌دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک گردشگری در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهمنامه امضا می‌کنند تا بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت در استان استفاده کنیم.

کد خبر 748853

دیگر خبرها

  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل