Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد مستضعفان از آغاز روند توزیع بیش از ۳ هزار دستگاه یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی میان مددجویان کمیته امداد در ۵ منطقه محروم جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محسن منصوری با اعلام خبر آغاز توزیع 3100 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد در 5 منطقه قصرقند، حاشیه چابهار، نیکشهر، کنارک و دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان به جنوب استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مناطق محروم قصرقند و حاشیه چابهار، مقرر شد تا 50 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ساکنان محروم حاشیه چابهار تخصیص داده شود تا مشکلات تامین برق، آّب شرب، زیرساخت های آموزشی و مراکز بهداشت ساکنان این مناطق مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بنیاد مستضعفان افزود: علاوه بر این، با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، 15 میلیارد تومان برای تامین لوازم خانگی ضروری و تکمیل خانه مددجویان تحت پوشش بهزیستی و 29 میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شد.

 

وی اضافه کرد: به دنبال این دستورات، در هفته های گذشته، بیش از 3300 دستگاه ویلچر، یخچال، کولر گازی، اجاق گاز، چرخ خیاطی و فرش میان مددجویان سازمان بهزیستی در این شهرستان ها توزیع شد و امروز روند توزیع بیش از 3100 قلم کالای ضروری برای مددجویان کمیته امداد کلید خورد.

 

منصوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک ها، بنیاد مستضعفان 10 هزار سبد کالا با اعتباری معادل 5 میلیارد تومان میان اقشار ضعیف جنوب استان، توزیع کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسن منصوری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان