Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر به دنبال بارندگی های شدید امروز یکشنبه دوم آذر ۹۹ در شهرستان گناوه، توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان این بارندگی و سیلاب امداد رسانی صورت گرفت.

غلامرضا حاجیانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر شامگاه یکشنبه دوم آذر ماه عنوان کرد: به دنبال بارش شدید باران و سرازیر شدن آب‌های بالادستی کوه‌های همجوار در شهرستان گناوه، از طرف نیروهای عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان خدمات رسانی و کمک‌های امدادی ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: روستاهای شول، کمالی، چشمه، کلر، احمدحسینی، از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه بدلیل بارش سیل آسای باران دچار آبگرفتگی و قطع راه‌های مواصلاتی روستایی گردید که در این بین با حضور ۳ تیم ارزیاب و عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در محل حضور پیدا کردند. 

به گفته این مسئول خوشبختانه در ۳ روستا مشکل خاصی ایجاد نشده بود و در دو روستای دیگر به آسیب دیدگان ناشی از این سیلاب خدمات رسانی امدادی صورت گرفت و همچنین تعدادی اقلام زیستی امدادی توزیع شد.

حاجیانی افزود: همچنین به دلیل بالا آمدن سطح آب در محور مواصلاتی گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی بخش بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه، تیم‌های نجات از شعبه هلال احمر گناوه حضور پیدا کردند و نسبت به کمک رسانی و رهاسازی خودروهای گرفتار در سیلاب اقدام نمودند.

گفتنی است منطقه شمال استان بوشهر به دلیل سر ریز شدن آبهای بالادستی از رشته کوه زاگرس همواره دچار آبگرفتگی و سیلاب در فصول پاییز و زمستان می‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب گناوه باران استان بوشهر امدادرساني شهرستان گناوه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند