Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: هفت فروند قایق متخلف صیادی در محدوده آب‌های چابهار و دشتیاری توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نجف صفری اظهار داشت: اکیپ های گشت پایگاه های چابهار، کنارک، پسابندر، پزم، رمین، بریس و نیروهای ستاد فرماندهی یگان به همراه نیروهای پایگاه دوم دریابانی کنارک به منظور انجام وظایف ذاتی خود به دریا عزیمت و در حوزه استحفاظی پایگاه های چابهار و کنارک موفق به شناسایی و توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف که در حال صید با گرگور بودند به همراه بیش از ۱۰ عدد قفس گرگور برای استفاده در صید غیرمجاز، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناورهای مذکور برای سیر مراحل قانونی به اسکله های صیادی هفت تیر چابهار و کنارک انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی بندر صیادی پسابندر گشت دریایی نیروهای پایگاه پسابندر در حین گشت زنی در منطقه تعدادی شناور متخلف کلاس قایق در حال صید غیرمجاز رویت که با مشاهده نیروهای حفاظت از منابع آبزیان متواری شده و تعداد چهار طاقه تور غیرمجاز از آنها کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه پسابندر منتقل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صیاد قایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر