Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا عربشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ  برای استان البرز معادل ۶۷۴ میلیارد ریال در سال جاری بوده که برای نخستین بار در قالب تفاهم نامه ملی به اجرا گذاشته شده است و می تواند بخشی از کسری اعتبارات هزینه ای دستگاه-های اجرایی استان را جبران  کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش اداره کل امور مالیاتی استان البرز  درآمدهای این استان  در هفت ماهه سال جاری عملکردی بالای ۱۰۰ درصد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عربشاهی گفت: با توجه به اعمال بخشنامه ۵۰درصدی و بار مالی شدید حقوق و مزایای مستمر کارکنان متاثر از بخشنامه فوق الذکر و به تبع آن کاهش سایر هزینه ای دستگاه ها، اندیشیدن تدابیر لازم به منظور تقویت سایر هزینه ها ضروری است.

وی اضافه کرد: براین اساس  پوشش مناسب هزینه های اجتناب ناپذیر غیرپرسنلی ازجمله هزینه های آب، برق، سوخت و فناوری اطلاعات، اجاره ساختمان، قراردادهای خودرو ، همچنین سایر هزینه های  پرسنلی از جمله  مطالبات پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان و همچنین تقویت انگیزه های کاری پرسنل از طریق پرداختی های رفاهی، اضافه کار باید مورد توجه قرار گیرد.

بیش از ۱۱۰ دستگاه اجرایی دولتی که شامل فرمانداری ها ، دستگاه های اجرایی اقتصادی ، دستگاه های اجرایی عمومی ، بانک ها ، دانشگاه ها ، شهردار ها دراستان البرز فعالیت دارند.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه اعتبارات استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه اعتبارات استان البرز سازمان برنامه و بودجه اعتبارات استان البرز اخبار کنکور استان البرز دستگاه ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی