Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر افتخاری، یکی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا و امام جماعت مسجد جامع رحمت آباد گفت: از یک ماه پیش و همزمان با موج دوم همه گیری ویروس کرونا فعالیت ستاد مبارزه با کرونا محله رحمت آباد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در قالب اجرای طرح محله محور و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا محله رحمت آباد به همت خیران میوه‌هایی مثل سیب، پرتقال و هویج خریداری و روزانه ۶۰۰ بطری آبمیوه تهیه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری ادامه داد: آبمیوه‌های تهیه شده علاوه بر اینکه بین خانواده‌های نیازمند محله، بیماران و کادر درمان بیمارستان‌های شهدای کارگر، گودرز و شهیدصدوقی (ره) توزیع می‌شود، در اختیار غسال‌ها و رانندگان خودرو‌های اموات کرونایی قرار می‌گیرد.

امام جماعت مسجد جامع رحمت آباد در ادامه به اهمیت استفاده از ماسک و اقلام بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان‌تر خانواده‌ها به ماسک و اقلام بهداشتی مثل مواد ضدعفونی کننده، الکل و ژل، اقلام مذکور از محل کمک‌های خیری تهیه و به صورت نیم بها توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: شهروندان برای خریداری ماسک و مواد ضدعفونی کننده می توانند به مغازه روبروی گلزار شهدای رحمت آباد (بلوار شهید دشتی) و یا به ورودی پارک ارکیده (جنب میدان سفیر امید) مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در پایان از اجرای طرح محله محوری مقابله با کرونا در محله رحمت آباد خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ خانواده درگیر با کرونای مستحق در محله رحمت آباد شناسایی شده اند که با اهدای اقلام بهداشتی، بسته‌های معیشتی و تهیه کپسول اکسیژن از آن‌ها حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک و دستکش ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت