Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:27:30 GMT

ایستاده در سکوها؛ فوتبال حرص در آر (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۵۸۱

حمیداوی دیروز در استادیوم دستگری همه دقایق بازی شهر خودرو در برابر پیکان را ایستاده تماشا کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، اوطبیعتا به عنوان مالک باشگاه شهر خودرو دوست داشت تیمش در دومین مصاف فصل جاری هم پیروز از میدان خارج شد اما این حریف بود که گل برتری را به ثمر رساند و بعد از گل هم تلاش وافری برای اداره بازی داشت و در نهایت برنده از زمین بازی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرص و جوش مالک باشگاه در سکوها کمتر از مهدی رحمتی در کنار زمین نبود. البته مالک باشگاه شهر خودرو دقایقی هم به خاطر از جریان افتادن بازی عصبانی شد و معتقد بود پیکانی ها در حال اتلاف وقت بازی هستند. او از روی سکوها به این موضوع معترض بود ودر پایان بازی هم وارد زمین شد و این موضوع را رسما به تیم داوری و حتی بازیکنان و کادر فنی تیم حریف انتقال داد. 

 

به هر صورت پرونده این بازی با همه حواشی که داشت برای پیکان و شهر خودرو بسته شد و دو تیم باید مهیای بازی بعدی شوند. در فوتبالی که اتلاف وقت از سوی داور محاسبه و در پایان بازی لحاظ می شود جای ناراحتی برای هیچ تیمی وجود ندارد و شاید در این دقایق اگر شهر خودرو با آرامش بیشتری به بازی ادامه می داد در نهایت می توانست نتیجه بازی را برابر کند. البته مهدی تارتار رسما گفت اصلا به تیمش اتلاف وقت یاد نداده و اگر بازیکنی به زمین افتاده حتما مصدوم شده است.

 

 

شهر خودرو فرهاد حمیداوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرهاد حمیداوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم