Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:01:14 GMT

کاهش ۳۱ درصدی مسافران مترو

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۵۶۸

کاهش ۳۱ درصدی مسافران مترو

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،‌ فرنوش نوبخت با اشاره به کاهش آمار مسافری در روزهای اخیر گفت: سرفاصله حرکت قطارها تغییری نداشته و با همان ظرفیت قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در اولین روز از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی که با روز شنبه اول هفته مصادف شده بود، نسبت به شنبه هفته گذشته شاهد کاهش ۲۳۰۰ نفری مسافر بودیم، این در حالیست که آمار ارائه شده در مقایسه با آخرین روز کاری آبان ماه سال درجاری در چهارشنبه هفته گذشته ۳۱ درصد کاهش مسافر را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استفاده شهروندان از متروی تهران کاهش داشته، افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران با همان ظرفیت قبلی و اجرای سرفاصله حرکت قطارهای مترو در خط دو ۳ دقیقه، خطوط یک و چهار۳.۵ دقیقه، خط سه ۶ دقیقه، خط شش با سرفاصله ۱۵ و خط هفت ۱۰ دقیقه سرویس دهی دارد.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، نوبخت خاطرنشان کرد: مترو با همان ظرفیت پیش از شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی است، اما در برخی از ساعات روز در ایستگاه‌های تقاطعی ممکن است با حجم بالای مسافر مواجه شویم که عمدتاً مربوط به ساعات ابتدایی روز است، ولی بر اساس آمار کاهش مسافر را شاهد هستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رضا ملک زاده چنگیز جلیلوند محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو فرنوش نوبخت مترو شرکت بهره برداری متروی تهران رضا ملک زاده چنگیز جلیلوند محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف