Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تفاوتی بین بایدن و ترامپ در موضع گیری نسبت به جمهوری اسلامی وجود ندارد و این امید واهی، توهمی است که غرب گرایان و وادادگان به غرب در کشور ما دارند و تصور می کنند دموکرات ها بهتر از جمهوری خواهان هستند.
گروه سیاسی؛ زینب میرآخوری: حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تاثیر انتخابات آمریکا بر آن، اظهار داشت: پیش بینی از انتخابات 1400 در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز کاندیداهای اصلی مشخص نشدند، کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتخابات آمریکا در انتخابات 1400 کشورمان بی تاثیر نیست. اما باید دید انتخابات آمریکا به چه سویی می رود. اگر ترامپ روی کار بماند یک تاثیر دارد و اگر بایدن سرکار بیاید تاثیر دیگری دارد.
این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه افزود: اصلاح طلبان تجدید حیات خود را در عرصه سیاسی در روی کار آمدن آقای بایدن می دانند. لذا در صورت روی کار آمدن بایدن، حضور اصلاح طلبان در انتخابات 1400 جدی تر خواهد شد و با دلگرمی دموکرات ها سعی می کنند از فرصتی که آن ها برایشان بوجود می آورند استفاده کنند و رقابت جدی تری میان اصولگرایان و اصلاح طلبان بوجود می آید.
وی خاطرنشان کرد: البته این موضوع مسلم است که امید اصلاح طلبان امیدی واهی بیشتر نیست. چراکه که هیچ تفاوتی میان سیاست ای بایدن و ترامپ در رابطه با ایران وجود ندارد. همانطور که از همین حالا از موضع گیری وزیر خارجه منتخب بایدن مشخص است، شروطی را برای بازگشت به برجام تعیین کرده که این شروط با شروطی که ما در نظر داریم مغایر است. لذا تفاوتی بین بایدن و ترامپ در موضع گیری نسبت به جمهوری اسلامی وجود ندارد. این امید واهی، توهمی است که غرب گرایان و وادادگان به غرب در کشور ما دارند و تصور می کنند دموکرات ها بهتر از جمهوری خواهان هستند.
ترقی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات نیز تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو با چند مشکل و مانع روبرو است. یکی نارضایتی مردم از عملکرد دولت در مواجهه با مسائل معیشتی و اقتصادی و دیگری کاهش اعتماد ملی نسبت به مسئولان اجرایی کشور که به علت تناقض گویی ها و عدم صداقت با مردم ایجاد شده است. نکته سوم بی اعتمادی مردم به وعده هایی است که مسئولین به مردم داده اند و عدم عمل به وعده ها در مردم دلسردی در زمینه مشارکت سیاسی بوجود آورده است. اما نکته آخر حل نشدن موضوع کرونا و محدودیت هایی است که در این زمینه وجود دارد که باعث نارضایتی هایی شده است.
وی تصریح کرد: شانس پیروزی در انتخابات 1400 با فرد یا جریانی است که برنامه اقتصادی امیدبخش و اقناع کننده ای برای حل مشکلات مردم داشته باشد و از تیمی کارآمد و قوی که مورد اعتماد مردم باشند برخوردار باشد. و مهم اینکه بتواند توقعات جوانان و امید آن ها را برای آینده تامین کند. در چنین صورتی آن جریان یا فرد در انتخابات موفق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمیدرضا ترقی بایدن انتخابات 1400 بایدن و ترامپ اصلاح طلبان انتخابات 1400 وجود ندارد موضع گیری روی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • (ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت