Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:42:53 GMT

آغا اهدای خون توسط کارکنان یگان های ویژه ناجا

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۰۳۷

آغا اهدای خون توسط کارکنان یگان های ویژه ناجا

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ تن از کارکنان یگان ویژه در این طرح خداپسندانه شرکت داشته اند. اهدای خون نمادی ارزشمند از احساس مسئولیت، همدلی و نوع دوستی است که در حفظ سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: کارکنان یگان های ویژه از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد۶ هزار و ۱۷۲ تن در اجرای طرح خداپسندانه "اهدای خون؛ اهدای زندگی" با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده های خونی، شرکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کرمی با تاکید بر ارتقای روحیه تعاون و هم نوع دوستی و همچنین ترویج آن در سطح جامعه، افزود: در نظام اسلامی، انسان ها همانند اعضای یک پیکر محسوب می شوند که اگر یکی از آنان دچار درد و رنج شود، سایر اعضا نیز در آن احساس با وی شریک هستند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: این یگان در تمام ماموریت ها و صحنه های مختلف نشان داده اند که همیشه در کنار مردم هستند و هر جایی نیاز به حضور آنان احساس شود، در صحنه حاضر شده و با روحیه جهادی و انقلابی آماده خدمات رسانی و همیاری با مردم عزیز ایران اسلامی هستند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی