Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بهمن خطیبی گفت: پیش از ظهر امروز فردی با ورود به آموزش و پرورش قرچک، سرپرست این اداره را با اسلحه مورد اصابت گلوله قرار داد و از محل حادثه متواری شد.
وی اظهار کرد: عوامل انتظامی و امنیتی بلافاصله به محل حادثه مراجعه کرده و با بررسی مستندات، ضارب را شناسایی کردند و وی را مورد تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شوری تأمین شهرستان قرچک با اشاره به اینکه حال عمومی سرپرست آموزش و پرورش مساعد اعلام شده، تأکید کرد: با هرگونه ناامنی و تعرض به مال و جان مردم برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم که فرد یا افرادی نسبت به ایجاد ناامنی در شهرستان اقدام کنند.
پیش از ظهر امروز «روح‌الله زنجیرانی فراهانی» توسط فردی در محل کارش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بلافاصله از محل متواری شد.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است و بیش از سه هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کار می‌باشند.

بیشتر بخوانید

دستگیری عامل تیراندازی سریالی در خیابان آزادی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرب و شتم تیراندازی مرگبار فرمانداری قرچک آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس