Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش نشست نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع مسأله فلسطین و تطبیع، چهارم آذرماه در تهران برگزار می‌شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی مؤمنی‌ها سخنگوی مجمع جهانی مستضعفین گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، پیش نشست نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با حضور برخی از اعضای هیأت امنای این مجمع و سخنرانی سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، دکتر سیدمحمد حسینی ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی، دکتر حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، دکتر فواد ایزدی نماینده اساتید دانشگاه، مولوی اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دکتر زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی و جامعه زنان، دکتر سامه‌یح نماینده کلیمیان ایران، اسقف مارنرسای بنیامین اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری ایران، دکتر منوچهر متکی و با حضور نمایندگانی از جبهه مقاومت اسلامی بصورت وبینار در سالن کنفرانس‌های مجتمع حضرت ولیعصر (عج) تهران در روز سه شنبه چهارم آذرماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این برنامه بصورت زنده از کانال خبرگزاری‌های معتبر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین هفته بسیج مجمع جهانی مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد