Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آناتولی، نادیده شبنم آکتوپ، رئیس دفتر مطبوعات و روابط عمومی وزارت دفاع ملی ترکیه در ارتباط با تفاهم‌نامه‌ تاسیس مرکز مشترک ترکیه و روسیه برای بازرسی و نظارت بر روند توافق آتش‌بس در منطقه قره‌باغ کوهستانی اظهار داشت: سربازان کشور در مرکزی که با روسیه در مناطق آزاد شده آذربایجان تاسیس می‌شود به مدت یک سال حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات نیروهای مسلح ترکیه در راستای حفاظت از حاکمیت ملی و استقلال کشور و تامین امنیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی میهن همچنان ادامه دارد و در این راستا طی یک ماه اخیر در چارچوب ۳۱ عملیات نیروهای امنیتی کشور ۸۰ تروریست از پای درآمده‌اند.

آکتوپ افزود: تاکنون در چارچوب عملیات‌های پنجه، ۳۴۸ تروریست از پای درآمده‌اند و شمار تروریست‌هایی که در چارچوب این عملیات‌ها تسلیم شده و یا فرار کرده‌اند٬ افزایش یافته است.

رئیس دفتر مطبوعات و روابط عمومی وزارت دفاع ملی کشور ترکیه با تاکید بر حفاظت از "حقوق مشروع ترکیه در مدیترانه شرقی" تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور در مدیترانه شرقی از منافع مشروع میهنمان و جمهوری ترک قبرس شمالی حفاظت کرده و به تلاش‌های خود برای تضمین صلح و امنیت در جزیره قبرس ادامه خواهند داد.

23311

کد خبر 1458835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه روسیه قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی