Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:07:08 GMT

اهدای ۲۲ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند 

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۴۰۷

اهدای ۲۲ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند 

محمد کرمی گفت: دانش آموزان نیازمند ۲۲ نفر بودند که متاسفانه کفش مناسبی نداشتند و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم توانستیم ۲۲ جفت کفش خریداری کرده و به آنها هدیه کنیم.

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون در ایام کرونایی، گفت: با همکاری و مشارکت بچه های گروه جهادی کانون و پایگاه مقاومت بسیج اقدام به خرید کفش برای دانش آموزان نیازمند مدرسه ای در این منطقه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!










مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: دانش آموزان نیازمند ۲۲ نفر بودند که متاسفانه کفش مناسبی نداشتند و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم توانستیم ۲۲ جفت کفش خریداری کرده و به آنها هدیه کنیم.







وی با اشاره به احیای کارکرد اجتماعی مسجد، بیان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر و دقیق تر به محرومین در اولین گام، با همراهی بچه های مسجدی کانون اقدام به تشکیل یک گروه جهادی کرده و سپس نیازمندان و خیرین را شناسایی کردیم تا با جلب کمک های مومنانه خیرین بتوانیم به نیازمندان خدمت رسانی کنیم.








کرمی اظهار کرد: البته فعالیت های جهادی بچه مسجدی های عضو گروه جهادی کانون و پایگاه مقاومت بسیج به این جا ختم نمی شود و در این شرایط سخت تعداد ۵۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند روستا و حتی روستاهای همجوار توزیع کردیم.










مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج ادامه داد: علاوه بر این تقریبا در طول هر ماه یک یا ۲ با گوسفند قربانی کرده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل داده می شود و همچنین با رعایت نکات بهداشتی غذای گرم پخت کرده و سپس در ظروف یکبار  مصرف بسته بندی و در بین خانواده های نیازمند روستاهای مناطق محروم توزیع می کنیم.



 





وی یادآور شد: در پی وقوع سیل سال جاری در رودبار جنوب با کمک بچه های گروه جهادی کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد، در منطقه سیل زده زهکلوت اقدام به ساخت و ساز چند چشمه سرویس بهداشتی برای سیل زدگان کردیم.








کرمی تاکید کرد: فعالیت های جهادی بچه های مسجدی کانون در ایام کرونایی همچنان تداوم دارد تا از این طریق بتوانیم گره ای هر چند کوچک از مشکلات نیازمندان و محرومین باز کنیم.







مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج در خاتمه اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم را یکی دیگر از برنامه های کانون برشمرد و گفت: در تداوم اجرای این طرح ملی و در بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از یک فعال حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم فعالیت جهادی کرونا دانش آموزان نیازمند گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، چشنواره خوارزمی، با داوری ۱۵۰ اثرِ از دانش آموزان ۹ شهرستان جنوب استان در چابهار برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی