Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال، در روزهای ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان ماه برگزار شد و پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادرفنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسیم سلیمانی از روز چهارشنبه پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز می‌شود و با 18 دیدار در روزهای پنجم، هفتم و نهم آذر ماه پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر والیبال| پایان هفته نخست متمرکز با 18 دیدار فشرده و صدرنشینی سپاهان

به همین دلیل و برای رعایت دقیق و بهتر پروتکل‌های بهداشتی، نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری با مسئولین فدراسیون والیبال، فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود و مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در این جلسه توضیحات دقیق‌تری درباره چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خواهد کرد.

کاهش تعداد همراهان تیم‌ها از دیگر موضوعات نشست آنلاین سرپرستان است که برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی مطرح خواهد شد.

هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان، در تاریخ های 18، 20 و 22 آبان ماه با 18 دیدار پیگیری شد و خوشبختانه پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادرفنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است که این موضوع نشان‌دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال پروتکل های بهداشتی لیگ برتر متمرکز هفته نخست تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد