Web Analytics Made Easy - Statcounter

علامحسین بختشاهی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیرهای کوهستانی و مرتفع از جمله محور اسالم به خلخال حدود پنج سانتیمتر برف باریده و تیم راهداری زمستانی راهدارخانه لرزره اسالم، به برفروبی و نمک پاشی محور اقدام کرده است.

وی افزود: در جاده های مناطق جلگه ای مشکل خاصی وجود ندارد و حضور و خدمات رسانی تیم های راهداری تالش تا پایان فصل زمستان در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۰.۱ میلیمتر، دمای فعلی هوا را  هشت درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را ابری و بارانی اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و در بعضی ساعات بارانی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی زنجیر چرخ خلخال بارش برف اسالم تالش سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی زنجیر چرخ خلخال بارش برف اسالم تالش سازمان هواشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی زنجیر چرخ خلخال بارش برف اسالم تالش سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند