Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه، اکنون آماده دیدار با ماشین سازی است تا نخستین دیدارش با پیراهن استقلال را انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی در دیدار مقابل فولاد شکست خورد که تنها محمدحسین مرادمند را از میان خریدهای جدیدش به میدان فرستاده بود و بابک مرادی و متین کریم زاده نیز در لحظات پایانی برای دقایق خیلی کوتاهی در ترکیب آبی پوشان به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال بی صبرانه منتظر حضور او در زمین مسابقه هستند، خرید جدید آبی پوشان است که در نقل و انتقالات تابستانی از اردوگاه تیم رقیب به استقلال آمد.

محمد نادری که در انتقالی جنجالی پس از ۲ فصل حضور در پرسپولیس، ترجیح داد راهی تیم رقیب شود، دیدار نخست آبی پوشان در برابر مس رفسنجان را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال از دست داد.

پس از آن، نادری به ویروس کرونا مبتلا شد و تا چند روز پیش در قرنطینه به سر می برد. حالا پس از منفی شدن تست کرونای این بازیکن، او در تمرینات تیمش حضور فعالی دارد و برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده است.با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی با فولاد، ممکن است که محمود فکری تصمیم بگیرد نادری را در ترکیب اولیه تیمش در برابر ماشین سازی به میدان بفرستد تا شاهد نخستین حضور یاغی جدید فوتبال ایران با پیراهن آبی باشیم.

باید دید در صورت حضور نادری در ترکیب، فکری چه سیستم و ترکیبی را برای استقلال مدنظر قرار خواهد داد. آیا او نادری را در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته و میلیچ را یک خط جلوتر می برد و یا اینکه نادری را جایگزین مدافع کروات تیمش خواهد کرد و یا بطور کلی او فعلا قصد ندارد از نادری در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند؟

به هر حال برای فهمیدن پاسخ این سوال و اینکه فکری چگونه قصد دارد از میلیچ و نادری در ترکیب تیمش استفاده کند، باید چند هفته ای صبور بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری استقلال دیدار استقلال و ماشین سازی محمد نادری محمود فکری هفته سوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید