Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر « مجتبی دیده دار» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:تاکنون سه هزار و ۸۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در خمین انجام شده که در این راستا یک‌هزار و ۲۳۱ بیمار مبتلا شناسایی شده است.

وی یادآور شد: ۹۳ شهروند خمین از ابتدای شیوع کرونا تا کنون جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس مهلک از دست داده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به اینکه دوره انتقال ویروس کرونا ۲ هفته‌ای است، افزود: اجرای محدودیت‌های ۲اعمال شده در آذر ماه جاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم فرصت استراحت و تجدید انرژی را به کادر درمان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیده‌دار گفت: در زمان تعطیلی برخی مشاغل فراغت بیشتری برای شهروندان ایجاد می‌شود که نباید به دورهمی های خانوادگی بیانجامد چرا که این رفتار غیرمسئولانه عامل جدی در انتقال کرونا است.
وی با تاکید بر جدی گرفتن کوچکترین علایم اظهار داشت: شهروندان در صورت بروز تظاهرات بالینی نظیر تب، تنگی نفس، سرفه و بدن درد باید به مرکز غربالگری کرونا در این شهرستان واقع در خیابان تهران، پشت بهزیستی سابق مراجعه کنندو فرصت طلایی درمان را از دست ندهند.
بر اساس اعلام «سیما سادات‌لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور تا سوم آذر۹۹ به  ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر و شمار جان‌باختگان  به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید.

۲۷ استان کشور همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا خمین بیماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خمین بیماری ویروس کرونا خمین بیماری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ سه نفر از سرنشینان لنجی که در جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، حسین قاسمی عصر پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود که در پی آن سه نفر فوت و هفت نفر دچار سوختگی با درجات مختلف شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند و تحت درمان هستند، گفت: متاسفانه یکی از مصدومان دچار سوختگی بیش از 70 درصد شده که جهت درمان به بیمارستان شیراز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: فوتی‌های این حادثه در محل آتش‌سوزی لنج جان خود را از دست دادند و هم اکنون دو مصدوم با 50 درصد، سه مصدوم با 15 و 10 درصد، یک مصدوم با 20 درصد سوختگی بستری هستند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • فواید و خواص آب سیب‌زمینی
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران