Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، با اشاره به تغییر در قیمت مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار باید قیمت مرغ را اعلام کند و آن را مبنای قانونی قرار دهیم و هر چقدر مرغ از این قیمت بالاتر فروخته شود، گرانفروشی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان حمایت و تنظیم بازار قیمت جدیدی بعد از قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام نکرده‌اند، به همین دلیل مبنا برای ما همان قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و مازاد بر این قیمت گرانفروشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی تصریح کرد: در هر صورت تا زمانی که این قیمت باشد، هر قیمت دیگری تخلف و گرانفروشی است، البته وزارت جهاد کشاورزی هم از طریق سازمان میادین مرغ‌هایی را پایین‌تر از قیمت مصوب یعنی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌کند، اما به دلیل اینکه مقدار این مرغ‌ها به اندازه‌ای نیست که تأثیرگذار باشد، شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح شهر هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر مرغ به قیمتی بیشتر از قیمت مصوب در بازار فروخته می‌شود، به هر حال باید تصمیمی گرفته شود تا اگر قیمت تمام شده برای تولید کننده از چیزی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده بیشتر باشد، مدارک تحویل و بررسی شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ ما این است که با گرانفروشی برخورد کنیم، افزود: اگر در جایی ببینم که مرغ بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شود برخورد‌های لازم را انجام خواهیم داد.

پربیننده ترین فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟ کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد روغن نباتی گران می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرغ کشاورزی مرغ قیمت مرغ تعزیرات حکومتی محمدعلی اسفنانی سهام عدالت قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد