Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نیروی انتظامی گیلان در سومین مرحله از رزمایش مواسات حدود ۲۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان توزیع می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیز‌الله ملکی صبح امروز در حاشیه توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی نیروی انتظامی‌ گیلان بین آسیب‌دیدگان از کرونا اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در سومین مرحله از رزمایش مواسات با تلاش‌های ارزنده عقیدتی سیاسی انتظامی استان، بسته‌های کمک معیشتی را به‌دست نیازمندان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مشارکت ناجا در این‌ مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله حدود 200 بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش 200 هزار تومان شامل اقلام ضروری توسط نیروی انتظامی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه طرح مواسات و کمک مومنانه به‌طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد ابراز داشت: نیروی انتظامی خود را مسئول می‌داند که در این طرح حضور فعال داشته باشد از این رو کمک به محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده است تا شاهد ریشه‌کنی این ویروس در سطح جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان: برخورد قاطعانه پلیس در انتظار متخلفان محدودیت‌های کرونایی استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ضرورت دفاع از مرزهای عقیدتی نیروهای مسلح؛ نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه استضرورت تقویت دستگاه‌های پایش الکترونیکی در مناطق مرزی؛ نقشه‌ راه مبارزه با مواد مخدر در گیلان نیازمند به‌روزرسانی است

فرمانده انتظامی استان گیلان راجع به طرح محدودیت تردد در استان اظهار داشت: این طرح بنابر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان گیلان آغاز ‌و در حال اجرا است که براساس آن در مبادی ورودی استان، خودروهای دارای پلاک غیربومی اِعمال قانون می‌شوند.

سردار ملکی از شهروندان خواست تا در اجرای این طرح با پلیس همکاری کنند و افزود: تعداد محدودی از مسافران همواره اصرار دارند که وارد استان شوند اما ماموران پلیس در ورودی‌های استان مستقر هستند و از مردم انتظار داریم که با ما همکاری کنند و اِعمال قانون خودروها نیز از طریق دوربین انجام خواهد شد و پیامک آن نیز برای شخص ارسال می‌شود.

به گزارش تسنیم، نیروی انتظامی گیلان در دومین مرحله از رزمایش مواسات نیز حدود 300 بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش 300 هزار تومان شامل کالا و اقلام ضروری بین آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع کرد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله از رزمایش مواسات بسته کمک معیشتی انتظامی استان نیروی انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق ۷۰ کیلومتر از مسیر روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، یوسف اینانلو شامگاه امروز _شنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار در حدود ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان تاکنون اجرا شده و به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده و برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد تومان اعتبار بودجه و اعتبار هزینه شده است. در سال گذشته هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیرهای شهر تاکستان هزینه شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان از برگزاری مناقصه برای معرفی پیمانکاری مجری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در فاز دوم اجرای این طرح در محدوده‌ای به طول ۶۰ کیلومتر دیگر در سطح شهر تاکستان در حال برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار هستیم که حداکثر تا پایان شهریورماه این پیمانکار انتخاب می‌شود.

اینانلو با اشاره به اجرای فاز نخست بهسازی شبکه برق ادارات اقماری در چهار شهر از توابع شهرستان تاکستان گفت: بهسازی شبکه برق ادارات اقماری شهرهای اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و نرجه در محدوده‌ای به طول ۴۰ کیلومتر در حال اجراست که اعتبار آن ۱۴ میلیارد تومان است.

وی با یادآوری وجود ۱۰۰ روستا در تاکستان ادامه داد: بقیه روستاها هم حداکثر تا یک ماه آینده به کابل خودنگهدار مجهز خواهند شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در انتهای صحبت‌هایش با اشاره به وجود ۸۴ هزار و ۷۶۵ مشترک برق در تاکستان یادآور شد: از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۱ مشتری در بخش خانگی، ۹ هزار و ۷۳۸ مشترک در بخش تجاری، ۳ هزار و ۶۱۹ مشترک در بخش عمومی، ۱۹۷۱ مشترک در بخش کشاورزی و ۶۳۶ مشترک هم در بخش از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

کد خبر 748526

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان