Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری «فلسطین الان» امروز (سه شنبه) اعلام کرد که «قیس عبدالکریم» معاون دبیر کل جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین در واکنش به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار احتمالی وی با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی گفت: همسویی ریاض با قطار عادی‌سازی روابط با تل آویو باعث ایجاد شکافی عمیق در مواضع کشورهای عربی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند تاکنون مقامات عربستان این خبر را رسما تایید نکرده‌اند، ولی تلاش‌هایی برای کشاندن ریاض به سمت عادی‌سازی روابط با تل آویو در جریان است.

عبدالکریم این اقدام عربستان را بسیار خطرناک دانست و تصریح کرد: میزبانی ریاض از نتانیاهو اثراتی به مراتب خطرناک‌تر از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین در پی خواهد داشت.

این در حالی است که عربستان اعلام کرده که به طرح صلح عربی که متضمن تشکیل کشور فلسطین در مرزهای سال 1967 باشد، پایبند است و تا آن زمان صلح با رژیم صهیونیستی ممکن نخواهد بود.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکشنبه شب نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، محرمانه به عربستان سفر کرده و با بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش نتانیاهو روز یکشنبه از فرودگاه «بن گوریون» راهی عربستان شده و در شهر «نئوم» با بن سلمان ولیعهد این کشور و «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌های مربوط به ردیابی پروازها نیز پرواز یک هواپیما از فلسطین اشغالی به عربستان را تایید می‌کند.

برچسب‌ها عربستان سعودی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عربستان سعودی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو عربستان سعودی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است