Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان‌های سرایان و بیرجند در رده‌های بعدی قرار دارند و کمترین تعداد مبتلایان هم متعلق شهرستان‌هایی نهیندان و خوسف اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شهرستان‌های سرایان و بیرجند در رده‌های بعدی قرار دارند و کمترین تعداد مبتلایان هم متعلق شهرستان‌هایی نهیندان و خوسف اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده از کاهش بروز موارد جدید در خراسان جنوبی به نسبت هفته‌های گذشته و همچنین در مقایسه با شاخص کشوری خبر داد و افزود: این آمار که در هفته‌های گذشته چند برابر کشور بود، هم اکنون یا برابر و یا کمتر از آمار کشوری است.

وی گفت: اما نسبت مرگ و میر همچنان در عدد ۴.۶ درصد ثابت مانده، یعنی از ۱۰۰ بیمار مبتلا، ۴.۶ درصد فوت کردند که این آمار در کشور ۵.۶ درصد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طبس بشرویه آمار مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم رو در روی نساجی مازندران قرار گیرد که این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و همچنین کسب سهمیه آسیایی در تلاش است و از طرفی نساجی برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد.

پس از مصدومیت علیرضا رضایی سنگربان نساجی در دیدار برابر آلومینیوم، مدیران این باشگاه با «لوان پولی» دروازه بان برزیلی که در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت وارد مذاکره شدند و با او تا پایان فصل بیست و سوم قرارداد امضا کردند.

«پولی» با حضور در درون دروازه نساجی، عملکرد خیلی خوبی را از خود به جای گذاشته است و در ۳ بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته و در دو هفته اخیر برابر تراکتور و ذوب آهن نقش پررنگی در کسب پیروزی تیمش داشته است.

طبق اعلام سایت‌های آماری از زمان حضور پولی در نساجی تا پایان هفته بیست و پنجم، ۲۴ شوت به سمت دروازه او شلیک شده که پولی موفق به ۲۳ سیو شده است که نشان دهنده کیفیت بالای این دروازه‌بان برزیلی است.

پولی تنها برابر ملوان یک گل دریافت کرده و از ۴ بار حضور در درون دروازه نساجی، ۳ کلین شیت داشته است. مهاجمان پرسپولیس برای باز کردن دروازه پولی کار سختی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهند داشت و باید دید او موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر سرخ‌پوشان خواهد شد یا خیر.

کد خبر 6096199

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان