Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:52:24 GMT

۳ عضو شورا تحت هر شرایطی مخالف شهردار تالش هستند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۳۷۲

۳ عضو شورا تحت هر شرایطی مخالف شهردار تالش هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه شورای پنجم عملکرد خوبی نداشته است. گفت: سه نفر از اعضای شورا همیشه مخالف اجرای پروژه‌های عمرانی هستند.

بهزاد پورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنده در دوره پنجم تلاش شد کارخانه آسفالت با امکانات بچینگ و سنگ شکن با ظرفیت ۱۲۰ تن در روستای کیشون بن در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته در آستانه امضا قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودیم و همه امکانات در آنجا مهیا بود اما برخی افراد نگذاشتند این قرارداد امضا شود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه پل امید خیانت‌های زیادی شده است، تصریح کرد: فرماندار و شهردار سابق، چند نفر از اعضای شورا و افرادی باعث شدند یک شرکت که اصلاً رزومه کاری خوبی نداشت با قیمت بسیار پایین برنده مزایده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش ادامه داد: از بالا به فرماندار فشار می‌آوردند که بگذارید آن شرکت برنده مزایده شود، اعضای شورا در جلسه مخالفت خود را با تحویل پروژه به این شرکت اعلام کردند اما گوش شنوایی نبود و نتیجه این شد که در اولین بارندگی پل امید تخریب شد و همه شهروندان این مسئله را از چشم شورا می‌ببینند در صورتیکه شورا در اجرای این پروژه دخالتی نداشت.

وی ادامه داد: فرماندار سینه سپر کرده بود که ما این پروژه را اجرا می‌کنیم. اکنون که شهروندان از وضعیت موجود ابراز نارضایتی می‌کنند آقایان کجا هستند تا پاسخگوی مردم باشند.

پورپناه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشستی به من گفت بابت احداث پل امید یک ساله ۳۰ میلیارد تومان به شما پرداخت می‌کنم اما یک ریال هم داده نشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش، تصریح کرد: دزدیدن و فروختن میلگردهای پروژه‌های عمرانی در حال اجرا توسط عده‌ای انجام و آمار آن توسط شورا مشخص و عملکرد ضعیفشان به اسم شورا تمام شد.

پورپناه با تاکید بر اینکه در شورای اسلامی شهر تالش افرادی متحد و دلسوزی نداریم و هر دوره افرادی می‌آیند و فقط شعار می‌دهند، تاکید کرد: سه نفر از اعضای شورای تحت هر شرایطی مخالف کار شهرام غنی زاده شهردار فعلی تالش و اجرای پروژه عمرانی هستند زیرا در زمان شهردار سابق می‌توانستند به راحتی تقلب کنند اما اکنون نمی‌توانند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش تصریح کرد: فرماندار سابق برای تالش جز خیانت، کاری نکرد. تخلفات او یکی دو تا نبود، جلوی چشم ما شن‌ها را از رودخانه می‌بردند اما کوچه‌های شهر را گل و لای گرفته بود و شن نداشتیم که آن را پر کنیم. شهروندان شورا را مقصر می‌دانستند، ولی پول شن‌ها را عده‌ای می‌خوردند.

کد خبر 457346

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر تالش شوراي شهر شهردار تالش پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد