Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول گفت: قرارگاه جوانان جهادی این تشکل دانشجویی در راستای مبارزه با کرونا اخیرا اقدام به غربالگری و پایش سلامت ۵۰۰۰ نفر در روستای انجیرک کرد.

علی قاسمی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: قرارگاه جوانان جهادی بسیج دانشجویی با توجه به دستور رهبری مبنی بر حضور جوانان مومن و داوطلب اخیرا در سطح شهرستان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: این قرارگاه شامل کمیته‌های مختلف (خادمین سلامت، آموزش، مساجد و نوسازی معنوی، پشتیبانی و کمک‌های مردمی، مطالبه گری، رسانه) است و تمام نیاز‌های یک منطقه برای خروج از وصعیت قرمز را پوشش می‌دهد.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول ابراز کرد: این قرارگاه با استعلام از دانشگاه علوم پزشکی دزفول در قرمزترین منطقه شهرستان دزفول که روستای انجیرک است به ایفای نقش پرداخته است.
وی گفت: جهادگران این قرارگاه اخیرا در اقدامی ویژه، تمام ۵۰۰۰ نفر جمعیت روستای انجیرک را به صورت منزل به منزل مورد غربالگری و پایش سلامت قرار دادند.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول اظهار کرد: همچنین، افراد مشکوک به کرونا در این روستا شناسایی شدند و تمام مراحل ویزیت، تجویز دارو و تزریفات برای آنان به صورت رایگان صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خوزستان گروه جهادی ویروس کرونا مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی گفت: طرح «پایش و ارتقای سلامت» یک طرح سلامت‌محور است که در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح پایش و ارتقای سلامت اعضای جهاد دانشگاهی باتوجه‌به اهمیت آن در نظام فکری سازمان جهاد دانشگاهی آغاز شده است؛ این طرح در ادامه همان تکریم و توجه این سازمان به نیروی انسانی است.

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی بیان کرد: ما امیدواریم تمام واحدها و سازمان‌های وابسته در جهاد دانشگاهی همکاری مناسبی با این طرح داشته باشند، در این مرحله مطالعات علم، دریافت داده‌ها به‌صورت پژوهشی و تحقیقاتی توسط اعضای هیئت‌علمی و پژوهشگران جهاد دانشگاهی طراحی‌شده و امیدواریم این طرح با تلاش‌های صورت‌گرفته به‌صورت موفقیت‌آمیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح یک طرح پزشکی صرف نباشد و تمام ابعاد سلامت را مورد ارزیابی قرار دهد، تصریح کرد: این طرح سلامت‌محور است و در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان