Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس پورمند بخشدار مرکزی خرمشهر روز سه‌شنبه روستای ام‌نوشه را از مناطق بحرانی روستاهای غرب کارون بیان کرد و گفت: ساحل این روستا به دلیل داشتن پیچ و خم رودخانه با خاکریزی قابل ترمیم نیست که در این رابطه طبق توافق انجام شده ترمیم و ساحل‌سازی این روستا در تعهد سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفت و هم اینک عملیات احداث سیل بند با سنگ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی سیل بند این روستای را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای احداث این سازه ۳۵میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

بخشدار مرکزی خرمشهرتصریح کرد: ترمیم سیل‌بندهای روستای سوئیچتی و رحمانیه فصلی جزو تعهدات سازمان آب و برق خوزستان است و بعد از تامین شدن اعتبار عملیات احداث سیل‌بندهای این ۲روستای بحرانی نیز آغاز خواهد شد.

پورمند اظهار داشت: پارسال احداث و ترمیم سیل بندهای خاکی مناطق بحرانی روستاهای مسیر غرب کارون به ویژه سه سیل‌بند روستای زویدات، ام‌السواد و رحمانیه فیصلی انجام شد.

او در ادامه گفت: در این راستا جهاد کشاورزی و کشاورزان موظف شد ضمن بازدید و بررسی‌های لازم نسبت به نصب و بستن دریچه‌های زهکش‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

بخشدار مرکزی خرمشهر همکاری دهیاران در مناطق بحرانی را مهم عنوان کرد و گفت: طبق مصوبه‌ای که در ستاد بحران تصویب شد تمام دهیاران در حال آماده باش هستند و از آنها به عنوان دیده بان ستاد بحران خواسته شده به صورت شبانه‌روزی مناطق بحرانی روستاها را رصد کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث سیل بند مناطق بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در اکثر مناطق این استان باران باریده است  که پس از تاش ، بیشترین آن در طزره  ۸ میلیمتر بود ؛ در سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران باریده است .

 

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار