Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:13:56 GMT

کاهش ۸۰ درصدی تردد شبانه خودروها در مشهد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۱۸۵۵

کاهش ۸۰ درصدی تردد شبانه خودروها در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: تردد خودروهای شخصی طی سه روز گذشته از اجرای محدودیت تردد در ساعت ۲۱ الی ۴ صبح حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

خلیل‌الله کاظمی در این خصوص اظهار کرد: طبق آمار در روز شنبه، اول آذر، تردد خودروهای شخصی در ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد، ۷۳ درصد نسبت به شنبه قبل از آن کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین تردد خودروهای شخصی در ساعت منع تردد در روز یکشنبه، دوم آذر، ۸۳ درصد و روز دوشنبه، سوم آذر، ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته کاهش داشته است.

کاظمی به تردد خودروهای شخصی در ساعات ۴ الی ۲۱ طی سه روز گذشته اشاره و اظهار کرد: براساس آمار تردد خودروهای شخصی در ساعت مجاز تردد در روز شنبه، اول آذر، ۴ درصد، یکشنبه، دوم آذر، ۲۵ درصد و دوشنبه، سوم آذر، ۱۷ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در هفته گذشته کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز استفاده از تاکسی در ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در روز اول آذر ۲۲ درصد افزایش اما روز یکشنبه، دوم آذر، ۲۲ درصد و دوشنبه، سوم آذر، ۷ درصد نسبت به مدت زمان مشابه هفته قبل کاهش داشته است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی در ساعت ۴ صبح الی ۲۱ در روز شنبه، اول آذر، ۱۲ درصد، یکشنبه، دوم آذر، ۲۶ درصد و دوشنبه، سوم آذر، نسبت به هفته قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: این آمار نشان دهنده این است که بخش زیادی از شهروندان طی سه روز گذشته از اجرای محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا شهرداری مشهد تردد خودروهای شخصی کاهش داشته درصد نسبت دوم آذر سوم آذر اول آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان، گفت: میزان صادرات در یک ماهه امسال یک میلیون و ۶۶۶ هزار تن به ارزش ۵۲۳ میلیون دلار بود که به لحاظ وزنی ۲۴ درصد و ارزشی ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بهروز قره‌بیگی، اظهار داشت: میزان درآمد گمرکات خوزستان در یک ماهه امسال 19 هزار و 879 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن 30 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: میزان صادرات به کشور عراق به عنوان یکی از اهداف راهبردی تجاری استان در مدت یاد شده به میزان 674 هزار تن به ارزش 198 میلیون و 788 هزار دلار بوده که از نظر وزنی 75 درصد و ارزشی 311 درصد رشد داشته است.

قره‌بیگی اظهار کرد: میزان واردات از گمرکات استان نیز در همین مدت یک میلیون و 326 هزار تن به ارزش 628 میلیون دلار بوده که از نظر وزنی 87 درصد و ارزشی 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک اهواز افزود: تعداد مسافران ورودی از مرزهای شلمچه، چذابه و فرودگاه اهواز و مرز دریایی خرمشهر در یک ماهه امسال 118 هزار نفر و تعداد خروجی 177 هزار نفر ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، خوزستان به واسطه داشتن هفت بندر تجاری و 2 مرز خاکی سومین استان در امر صادرات و دومین در واردات کشور است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت