Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو ضمن تمجید از ماتیاس ده لیخت، به انتقاد از عملکرد آرتور ملو و پائولو دیبالا پرداخت

یوونتوس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سختی مقابل فرانس واروش مجارستان پیروز شد اما همین پیروزی 2-1 کافی بود تا صعود یووه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود. به گزارش طرفداری، آندره آ پیرلو پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

عملکرد یوونتوس مقابل فرانس واروش متوسط بود

در نظر داشتیم با روش متفاوتی بازی را شروع کنیم اما می دانستیم در این بازی که روی کاغذ آسان است، مشکلاتی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای بازی خیلی سطحی ظاهر شدیم و مجبور شدیم به دنبال برابری با حریف و سبقت گرفتن از آن ها باشیم. پرس های اولیه ما خیلی شدید نبود و طبیعی بود که پس از چندین بازی، کمی از شدت کار کاسته شود اما مسئله مهم این جا بود که به حریف اجازه ضدحمله ندادیم. از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم اما فرانس واروش تیمی کاملا فشرده بود. باید سعی می کردیم توپ را طوری انتقال دهیم تا آن ها از یکدیگر باز شوند اما توپ را آرام منتقل می کردیم و به همین خاطر دفاع کردن برای آن ها ساده تر می شد. عملکرد امشب یوونتوس، متوسط بود.

با وجود نارضایتی پیرلو از نحوه بازی یوونتوس، او از عملکرد ده لیخت راضی بود 

ماتیاس ده لیخت؟ می دانستیم که او در 20 سالگی هم یک کاپیتان به حساب می آید. منتظر بازگشت او بودیم و می دانستیم که ده لیخت هم در فاز دفاعی و هم در بازیسازی از دفاع، یک مهره عالی برای ما خواهد بود.

آرتور ملو فعلا دید لازم برای بازیسازی را ندارد 

حرکات آرتور امشب کمی با لجبازی همراه بود چرا که وقتی باید توپ را پاس می داد، آن را حفظ می کرد. آرتور باید بازی ما را باز می کرد و موقعیت های تک به تک بیشتری می ساخت. او برای بازی گردانی، مستقیم ترین یارش را پیدا می کرد و بیشتر پاس های عرضی می فرستاد. گردش آرام توپ باعث می شد بازیکنان فرانس واروش به راحتی به پست خودشان برگردند. آرتور در حال حاضر دید چندان وسیعی ندارد اما او در حال یادگیری است. دیبالا خوب کار نکرد اما همان طور که قبلا گفته ام، او مصدوم بوده و چندین هفته آنتی بیوتیک مصرف کرده است. بنابراین طبیعی است که دیبالا برای بازگشت به فرم، به زمان نیاز داشته باشد. دیبالا برای بازیابی فرمش باید در تمرینات، فراتر از حد فعلی کار کند. 

همچنین بخوانید:

ماتیاس ده لیخت: یوونتوس باید با شجاعت بیشتر و شبیه به آژاکس بازی کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانس واروش ده لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان