Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:00:18 GMT

طرز تهیه کمپوت گیلاس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۷۹۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در زبان فرانسوی واژه کمپوت به معنای مخلوط است. کمپوت از میوه کامل یا خردشده و شربت ترکیب شده‌است. میوه درسته در آب به همراه شکر و ادویه پخته می‌شود. اکنون طرز تهیه کمپوت گیلاس را به شیوه خانگی در تابناک فرامی‌گیرید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم ته چین آشپزی ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد سبحانی سبحانی افزود: از دلایل بروز آفات کنه‌های تار عنکبوتی خرما می‌توان به گرم شدن تدریجی هوا، کاهش رطوبت نسبی و آغاز فصل وزش باد‌های گرم و خشک در استان بوشهر اشاره کرد.

وی اظهار داشت: تشخیص به‌موقع و مناسب این آفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورتی که عملیات سمپاشی به موقع انجام شود می‌تواند از بروز خسارت‌های بیشتر توسط این آفت جلوگری کرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه این آفت باعث افت کمی و کیفی محصول خرما می‌شود اظهار داشت: کنه‌های تار عنکبوتی خرما از شیره بافت برگ‌های جوان و به خصوص میوه‌های نارس خرما تغذیه می‌کند.

سبحانی با اشاره به اینکه در اثر آفت تار عنکبوتی اندازه میوه‌های خرمای آسیب دیده کوچک می‌ماند گفت: با خروج مواد قندی و شیره نباتی از میوه خرما، پوست میوه نیز سخت و خشک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنه‌ها در زیر تار‌ها تخم‌ریزی کرده و فعالیت دارند اظهار داشت: هنگام طغیان آفت خوشه‌های خرما منظره‌ای غبارآلود به خود گرفته و میوه‌ها به رنگ قرمز تیره در آمده و چروکیده و نامرغوب می‌شوند.

کارشناس امور کشاورزی استان بوشهر هم گفت: نخیلات استان بوشهر در معرض تهدید‌های مختلف و متنوعی هستند که باید با اصول مناسب با آنها مقابله کرد.

عبدالرحیم خادمی با بیان اینکه آفت چوب‌خوار یکی از مهمترین آفت‌ها در نخلستان‌های استان بوشهر است اظهار داشت: آفت چوب‌خوار خسارت‌های گسترده‌ای به نخل وارد می‌کند و به تنه، ریشه و تاج درخت می‌رسد.

وی افزود: این خسارت‌ها باعث می‌شود تا میوه خرما از نظر کیفیت و کمیت افت کرده و در بازار خرما، مشتری‌پسندی لازم را نداشته باشد.

خادمی با اشاره به آلوده‌شدن پاجوش‌های نخیلات به آفت چوبخوار خرما اظهار داشت: این آفت موجب بروز برخی بیماری‌های قارچی در تنه نخیلات شده و همین امر خسارت را دوچندان کرده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود