Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علی نیک سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابر اصلی شهر،گفت: بهره‌مندی عادلانه شهروندان از پارک حاشیه‌ای یکی از دغدغه‌های سازمان ترافیک شهرداری بوده و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیم ساعت ابتدایی پارک حاشیه‌ای در سیستم‌های هوشمند جدید را رایگان اعلام کرد و افزود: بعد از نیم ساعت نخست هزینه پارک به نحوی محاسبه می‌شود که جای پارک به‌صورت منظم برای سایر شهروندان خالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک نحوه پرداخت هزینه پارک را نیز توضیح داد و یادآورشد: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو خبر داد و گفت: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود. ه پارک را تشریح کرد و گفت: پارکبانان به‌صورت منظم و هر نیم ساعت یک‌بار از پلاک خودرو عکس‌برداری کرده و هزینه پارک در سابقه پلاک خودرو ثبت می‌شود.

نیک خیابان‌های دارای پارک حاشیه‌ای هوشمند را نام برد و بیان کرد: بلوار محمدامین (ص) نخستین معبری است که پارک حاشیه‌ای در آن اجراشده و سپس در خیابان شهید صدوقی، خیابان شهدا، خیابان شهیدفاطمی نیز اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سامانه قم یار می‌تواند مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه پرداخت هزینه پارک بوده و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون نیم ساعت پارک رایگان امکان جابه‌جای پارک و روان شدن ترافیک را در معابر اصلی فراهم کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل وترافیک شهرداری قم پارک حاشیه ای سامانه قم یار پارک حاشیه ای پلاک خودرو هزینه پارک نیم ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه که در قالب تور رسانه‌ای از تالاب‌های حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه در شهرستان نقده بازدید کردند گفت:  ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه ۱۱ تالاب حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه در سال آبی جاری رهاسازی شده است که این میزان ۱۳ میلیون مترمکعب بیشتر از حقابه مصوب این تالاب‌ها بوده است.

سعید شهند با بیان اینکه امسال پس از ۲۰ سال تالاب‌های طالقان، قوپی باباعلی و گرده قیط و ممیند آبگیری شده و شاهد جریان یافتن حیات و بازگشت پرندگان به این تالاب‌ها هستیم، افزود: امسال نیز همانند سال گذشته وضعیت محیط زیستی تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه مطلوب است و با شرایط موجود این تالاب‌ها در زمره زنده‌ترین اکوسیستم‌های طبیعی کشور شاهد تنوع زیستی و گونه‌ای در این تالاب‌ها هستیم.

این مقام زیست محیطی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت زیست بومی تالاب‌های استان، تابستان امسال نیز حقابه محیط زیستی سه تالاب شورگل حسنلو، سولدوز و کانی‌برازان تامین و رهاسازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: با رهاسازی حقابه تالاب‌های حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه هم اکنون این تالاب‌ها از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند، به عنوان نمونه بسیار موفقی در سطح کشور به شمار می‌آیند.

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان غربی در قالب تور رسانه‌ای از تالاب‌های حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه در شهرستان نقده بازدید کردند.

شهریستان نقده دارای ۱۷ تالاب فصلی و دایمی است که سالانه میزبان هزاران قطعه انواع پرندگان مهاجر و بومی بوده و از بین تالاب‌های این شهرستان، تالاب‌های درگه‌سنگی یا سیران گولی، حسنلو و یادگارلو جزو تالاب‌های بین‌المللی (کنوانسیون رامسر) است.

تالاب‌های بین‌المللی و فصلی نقده با پوشش گیاهی و نیزاری و شرایط مساعد زیست‌محیطی، همواره به عنوان یکی از مراکز مهم مهاجرت، تخمگذاری و جوجه‌آوری پرندگان آبزی و کنار آبزی در کشور به شمار می‌رود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی