Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:59:13 GMT

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۴۰۳

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان، روسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هرچه سطح دانش و آگاهی کارکنان همراه با اخلاق حرفه ای ارتقاء یابد، به تبع در مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارآمدتر و در نتیجه باعث بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان همیشه با تهدیدات و توطئه‌های مختلف وارد صحنه می شوند؛ بر این اساس در انجام ماموریت ها باید هوشیار بود و غفلت در این خصوص از هیچ کس قابل قبول نیست و همواره بصیرت و دشمن شناسی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در یگان های ویژه ناجا، تصریح کرد: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر اینکه پایه و اساس ماموریت ها و فعالیت های یگان ویژه آموزش است، اظهار کرد: آموزش و توجه به آن باید ارتقاء پیدا کند و نباید از آن غفلت کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد ما باید در کار نمود پیدا کند، خاطرنشان کرد: ارتقای هوش سازمانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی الکترونیکی و پایش نیروها توسط فرماندهان حین اجرای آزمایش یگانی موجب ضابطه مندی کارکنان می شود که یکی از اهداف مهم این ماموریت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا یگان ویژه امنیت ناجا یگان های ویژه ناجا یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، دفتر اطلاع‌رسانی «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر موقت لبنان در پاسخ به حمله‌ای سیاسی و رسانه‌ای علیه این کشور که مدعی است «اتحادیه اروپا به لبنان رشوه داده تا پناهجویان سوری را در خاکش نگه دارد»، بیانیه‌ای در رد این ادعا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، «اورزولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه در بیروت بسته‌ کمک‌های مالی برای لبنان به ارزش یک میلیارد یورو را که از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود، اعلام کرد.

میقاتی گفت: صحبت درباره رشوه اروپا به لبنان برای ماندن آوارگاه (پناهجویان) در خاک این کشور نادرست است، این هدیه کاملا بی‌قید و شرط است و بر اساس روال‌های پذیرش هدایا، از سوی لبنان تایید شده است.

نخست‌وزیر موقت لبنان در ادامه نیز تاکید کرد: بسته کمک‌های اتحادیه اروپا کمکی بدون قید و شرط منحصرا برای لبنان و مردم آن بوده و شامل بخش‌های بهداشت، آموزش، حمایت اجتماعی و فقیرترین خانواده‌ها است.

او همچنین توضیح داد: بسته کمک‌های مالی اروپا شامل کمک‌ها به ارتش و نیروهای امنیتی امنیت عمومی و نیروهای امنیت داخلی برای کنترل مرزهای زمینی می‌شود و هرآنچه بر خلاف این گفته می‌شود، سخنی پوچ و اتهام‌های سیاسی نادرست است.

این مسوول لبنانی در پایان بر عزم کابینه‌ این کشور برای اجرای قوانین در تمامی بخش‌های این کشور تاکید کرد و گفت: هر فردی که به شکل غیرقانونی اقامت داشته باشد، از کشور اخراج خواهد شد و در مورد این مساله غیرقابل انکار است و دستورات اجرای اقدامات لازم به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

تعداد پناهجویان سوری در لبنان ۱.۸ میلیون تن است که طبق برآوردهای لبنان، اسامی حدود ۸۸۰ هزار تن از آنها توسط کمیساریای امور پناهجویان سازمان ملل به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور