Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: با وجود اعلام قبلی درباره انسداد گردنه‌های سپارده و پیچ بن، شامگاه گذشته چهارم آذر با اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر گرفتاری یک دستگاه پاترول در گردنه سپارده، تیمی از راهداری به محل اعزام شد اما به علت حجم برف و شرایط نامساعد گردنه، امکان تردد و ادامه مسیر فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی غلامی افزود: بلافاصله تیم دیگری از راهداری شامل یک دستگاه لودر و یک دستگاه ماشین کمک‌دار به منطقه اعزام شد و پس از برف روبی ۱۳ کیلومتر از محور ویار-سپارده، ساعت هفت و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجم آذر خودروی پاترول و چهار سرنشین آن رهاسازی شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای گذشته خبر انسداد گردنه‌های پیچ بن و سپارده از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و از مردم خواسته شده بود در ایام زمستان به هیچ وجه در این مسیرها تردد نکنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: به منظور جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی در ایام زمستان، تیم اعزامی راهداری در بازگشت از این ماموریت، محور ویار-سپارده را از فرعی روستای شنگل‌رود آخرین روستای حوزه الموت غربی مسدود کرد.

گردنه پیچ بن در محور روستایی الموت - تنکابن و گردنه سپارده در محور قزوین - الموت - کلاچای قرار دارند و با توجه به ارتفاع زیاد و حجم بالای برف هر سال به محض شروع اولین برف مسدود و در اواسط فصل بهار بازگشایی می‌شوند.

کد خبر 567755 برچسب‌ها استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد