Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:32:36 GMT

شکایت رژیم صهیونیستی از ایران به شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۲۵۸

شکایت رژیم صهیونیستی از ایران به شورای امنیت

به گزارش ایسنا به نقل از آر تی عربی، گلعا اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه ای به  آنتونیو گوترش، دبیر کل این سازمان و ریاست شورای امنیت ضمن طرح ادعای تلاش ایران برای مستقر شدن در سوریه خواستار اتخاذ گامهایی علیه تهران شد.

تل آویو پیش از این مدعی شده بود که ایران در بلندی های جولان مین گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این نامه آمده است: نظام سوریه به ایران و نمایندگان آن اجازه می دهد که از خاک سوریه و تاسیسات و زیرساخت های نظامی آن استفاده کنند تا حضور نظامی خود در سوریه را تحکیم بخشند.

رژیم صهیونیستی در این نامه از شورای امنیت خواست که این اقدامات را محکوم کند و ایران و نمایندگان آن در سوریه به علاوه زیرساخت های نظامی ایران در این کشور به طور کامل باید خارج شوند.

در این نامه همچنین آمده است که اسرائیل از سازمان ملل می خواهد تحقیقات مفصلی در این رابطه انجام دهد و نتایج آن را به اعضای شورای امنیت ارائه دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق