Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، در تشریح ثبت تاریخ تولد در روز ۹۹.۹.۹ گفت: سازمان ثبت احوال کشور محدودیتی برای ثبت این وقایع ندارد، لذا اگر فردی در تاریخ پنجم و یا ششم آذر به دنیا بیاید می‌تواند به سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کند و در نهم آذر ماه با تاریخ صدور ۹۹.۹.۹ شناسنامه دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خواهش ما این است که همانطور که معاونت درمان وزارت بهداشت نیز تاکید می‌کند، سلامت فرزندان مهمتر از تولد رُند ۹۹.۹.۹ است چرا که ممکن است خدایی ناکرده این کار موجب آسیب دیدگی نوزاد شود.

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته که بحث تاریخ‌های رُند ۹۸.۸.۸، ۹۷.۷.۷و ۹۶.۶.۶ مطرح بوده بررسی‌های که داشتیم تفاوت خیلی زیادی میان آمار‌های روز ماقبل و مابعد مشاهده نمی‌شود، لذا از همه هموطنان تقاضا می‌کنیم که به سلامت فرزندان خود بیندیشدند.

وی تاکید کرد: شاید فردی تمایل داشته باشد تاریخ صدور شناسنامه فرزندش ۹۹.۹.۹ باشد؛ بنابراین ثبت احوال محدودیتی برای ثبت ولادت با تاریخ ۹۹.۹.۹ با گواهی اخذ شده از بیمارستان ندارد. اما والدین توجه داشته باشند اگر فرزندشان دوم یا سوم آذر ماه و یا تا ۱۵ روز اول ماه متولد شود طبق قانون در این ۱۵ روز که به وی اجازه داده شده شده تا برای صدور شناسنامه اقدام کنند می‌توانند برای صدور شناسنامه فرزند خود در تاریخ ۹۹.۹.۹ اقدام کند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: صدورشناسنامه پارسی خبر ثبت احوال وزارت بهداشت ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸ هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است