Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:39:21 GMT

افزایش بیماران کرونایی در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۰۵۹

افزایش بیماران کرونایی در گلستان و چند خبر کوتاه

فرماندار گرگان گفت: طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف کنترل ویروس کرونا با مشارکت تیم‌های ۶ نفره متشکل از بسیج، بهداشت و هلال احمر در ۱۹۴ محله شهری و روستایی این شهرستان در حال اجرا است.

**

محمد جمشیدی و سینا واحدی بازیکن این فصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فهرست نهایی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های پنجره دوم کاپ آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با اعلام سازمان لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم شهرداری گرگان ۱۷ آذر ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران مسابقه معوقه خود با تیم خانه بسکتبال خوزستان را برگزار می کند.

مسابقه ۲ تیم قرار بود هفته دوم لیگ برتر در ۱۶ آبان برگزار شود اما به علت ابتلای چند بازیکن تیم خوزستانی به کرونا برگزار نشد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر کشور با نتیجه ۸۸ بر ۷۸ تیم صنعت مس رفسنجان را شکست داده بود.

**

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت مقابله و پیشگیری از انتقال این ویروس، خدمات این شرکت به مشترکان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

**

فرمانده سپاه گرگان گفت: در سیزدهمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گلستان گفت: در حال حاضر ۵۱۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گفته عبدالرضا فاضل؛ از این تعداد ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۶۳ نفر هم به علت وخیم بودن وضعیت بیماری‌شان به دستگاه ونتیلاتور وصل شدند.

عبدالرضا فاضل خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هم ۱۳ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در این استان جان خود را از دست دادند.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: مددجویان روستایی و عشایر در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال با اولویت زنان سرپرست خانوار دارای طرح اشتغال، از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شامل بیمه از کارافتادگی، بازنشستگی و فوت بهره مند می‌شوند.

عیسی بابایی افزود: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ نفر در استان از خدمات این صندوق استفاده می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بسکتبال غربالگری گلستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بسکتبال غربالگری گلستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بسکتبال غربالگری گلستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!