Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ظهر امروز در ادامه این هفته از لیگ برتر والیبال، تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه با نتایج مشابه سه بر صفر مقابل پیکان و هراز به برتری رسیدند.

در خانه والیبال تهران، سایپا در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ پیکان را از پیش رو برداشت. این نخستین بازی پیکان با هدایت علیرضا طلوع‌کیان بود اما تغییر کادر فنی هم نتوانست در کوتاه‌مدت، این تیم را از بحران خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا با ۷ برد و ۲۲ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول است و پیکان هم با تحمل هشتمین باخت فصل، با ۲ برد و ۵ امتیاز در رده دوازهم قرار دارد.

در دیگر مسابقه امروز که در سالن فدراسیون برگزار شد، شهرداری ارومیه سه ست را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل هراز به پایان رساند و سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود افزود.

شاگردان پیمان اکبری با این پیروزی، در مجموع با ۸ برد و ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول هستند و هراز هم با ۶ برد و ۱۷ امتیاز ششم است.

نتایج و برنامه ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

آذر باتری ارومیه ۲ – هورسان رامسر ۳

شهرداری قزوین یک - خاتم اردکان ۳

هراز آمل صفر - شهرداری ارومیه ۳

پیکان تهران صفر – سایپا تهران ۳

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، فولاد سیرجان - سپاهان اصفهان

ساعت ۱۷:۳۰، خانه والیبال، شهرداری ورامین - راه‌یاب ملل کردستان

برچسب‌ها شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ارومیه اخبار کنکور لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شمس آذر از ساعت 19 در سیرجان برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده ایمان کهیش بود.

شمس آذر با این بازی 35 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و تیم گل گهر هم 36 امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد