Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:53:45 GMT

۱۵۰ هکتار از اراضی حلقه‌دره جنگل‌کاری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۴۶۴

۱۵۰ هکتار از اراضی حلقه‌دره جنگل‌کاری می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان بضاعتی‌پور ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از پارک محله‌ای شهدای مدافع حرم حصارک با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز خرسندیم در چنین روز فرخنده‌ای در هفته بسیج پارک را با نام نامی شهدای مدافع حرم افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه مساحت این پارک ۱.۲ هکتار است و در ۱۸ ماه گذشته عملیات عمرانی آن آغاز شد، عنوان کرد: این پارک دقیقاً مشابه آنچه در سایر نقاط برخوردار شهر احداث می‌شود، باکیفیت احداث شد، این پارک در منطقه ۶ که در بحث سرانه فضای سبز منطقه کم‌برخوردار است، احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: پارک مدافعان حرم حصارک کرج چهاردهمین پارک از زمان دوره مدیریت پنجم شورا و شهرداری است که به بهره‌برداری رسید و همچنین دوازدهمین پارک در منطقه کم‌برخوردار، در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر در جهت احداث فضای سبز و تخصیص امکانات رفاهی در مناطق کم برخوردار است.

توسعه کمربند سبز در شمال غربی کرج

وی در خصوص احداث فضای سبز تصریح کرد: همکاران در سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، مشغول احداث و توسعه کمربند سبز در شمال غربی شهر هستند، اراضی که در اختیار لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) کرج است با توافق، ۱۵۰ هکتار از این اراضی به کمربند سبز شهرمان اضافه خواهد شد.

بضاعتی‌پور با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری در جنوب غربی شهر ۱۵۰ هکتار از اراضی حلقه دره زیر پوشش جنگل‌کاری قرار خواهد گرفت، یادآور شد: این مهم می‌تواند در افزایش سرانه فضای سبز و موضوعات زیست‌محیطی که مورد توقع شهروندان، مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج است، نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم هفته‌های جهادی را هر هفته با افتتاح یک پروژه برای خدمت به شهروندان برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه آتی پارک حیات‌وحش است، امیدواریم با توجه به شرایطی که به لحاظ اقتصادی، تورم و بیماری کروناست، بتوانیم خدماتی ارائه دهیم تا شرمنده شهروندان نباشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج متذکر شد: از اعضای شورای اسلامی شهر به جهت تخصیص اعتبارات لازم و شهردار کرج به دلیل پشتیبانی به لحاظ فنی و مالی در اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه و مجموعه سپاه استان و لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، کارشناسان و تمام کسانی که در جهت احداث پارک گام برداشتند تا شاهد بهره برادری از این پارک باشیم، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5080731

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شهرستان کرج ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟