Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز بسیج در شهرستان پیشوا طرح کنترل بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال ویروس به نام "شهید حاج قاسم سلیمانی "افتتاح ش

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ طی مراسمی امیر امینی رییس شبکه بهداشت و درمان، دبیر و قائم مقام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان آغاز این طرح در سطح شهرستان پیشوا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه، حسین عباسی فرماندار و دیگر مسئولان ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات کادر بهداشت و درمان که در جهت حفظ سلامت جان سلامت مردم تلاش می کنند قدردانی و آمادگی خود را برای اجرای هر چه بهتر این طرح به برکت نام سردار شهید سلیمانی و خروج هرچه سریعتر از وضعیت قرمز کرونا در سطح شهرستان، اعلام نمودند.

 گفتنی است مراسم افتتاحیه در مسجد بقیه الله شهرک پانزده خرداد و خورشید هشتم برگزار شد شد و تیم های متشکل از داوطلبان بسیج، رابطان سلامت محله و کارشناس بهداشت فعالیت خود را آغاز کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان پیشوا شهید حاج قاسم سلیمانی بیماری کووید۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون