Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه بسیج دریای بیکرانی است که در همه ابعادی که نیاز باشد حضور دارد، گفت: حرکت ارزشمند تامین جهیزیه نوعروسان و توزیع کمک های مومنانه نشان دهنده امیدآفرینی بسیج در شرایط سخت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز(۵ آذر) در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی  در بین نیازمندان و آسیب دیدگاه از کرونا اظهار کرد: بسیج واژه ای مقدس یه معنای امید، ایثار،خدمت به دیگران و از خود گذشتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه بسیج یک روز برای مقابله با تجاوز با دشمن بعثی  و یک روز دیگر در سنگر علم و دانش و  هم اکنون نیز متناسب با نیاز کشور  در عرصه های مختلف پیشگام است، ابراز کرد: شجره طیبه بسیج از ابتدا  در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس عرصه های اقتصادی،علمی و الان در کمک های مومنانه پیشگام بوده و خدمات فراوانی را به مردم و کشور به ویژه در راستای محرومت زدایی ارائه کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج دریای بیکرانی است که در همه ابعادی که نیاز باشد حضور دارد و با پشتیبانی خداوند متعال در همه عرصه ها هم پیروز است، گفت: در شرایط حاضر با وجود همه مشکلات ناشی از شیوع کرونا، محدودیت ها و مشکلات اقتصادی، بسیج در حرکتی بسیار ارزشمند و زیبا وارد عمل شده و توانسته  در زمینه تامین  جهیزیه جوانان ورود و زمینه ازدواج آسان را فراهم کند.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه این حرکت ارزشمند نشان دهنده امیدآفرینی بسیج در شرایط سخت است، افزود: این حرکت ناشی از نفکر بسیجی و از زیبایی های بسیج است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  یادآور شد:  تفکر بسیجی و تاسی گرفتن از رهنمودهای امام راحل اثبات کرد هر جا نگاه به ظرفیت‌های داخلی و اطاعت از ولایت فقیه بوده ایران از بزنگاه‌های حساس عبور کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه های مختلف متناسب با تخصص مورد نیاز شاهد حضور بسیجیان دلسوز و کاآزموده هستیم  و با این توان و همت به فضل الهی می توانیم بر دشمنان فائق آمده و به خودکفایی  کامل در تمام عرصه ها برسیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های معیشتی امیدآفرینی اهدای جهیزیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد

ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری آئین روز ملی قنات با حضور جمعی از کشاورزان دشت بهریار شهرستان دلیجان خبر داد.

محمود مرادی امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: کشاورزان در این مراسم به مناسبت  گرامیداشت روز ملی قنات ایرانی، مظهر قنات تاریخی بهریار را به امید فزونی برکت، گلریزان و گلاب افشان کردند.

وی گفت: ایرانی‌ها با ابداع فن قنات در سرزمین نیمه خشک ایران بزرگترین تمدن‌ها را ایجاد کردند و در واقع با مدیریت منابع آب آبادانی را به ارمغان آوردند، لذا وظیفه همه ما این روزها حفاظت از این میراث معنوی است تا نسل‌های آینده از ما به نیکی یاد کنند.

او با بیان اینکه قنات بهریار به عنوان یک اثر ارزشمند تاریخی مربوط به دوره صفوی در تاریخ یکم اردیبهشت ۱۳۹۴ به شماره ۳۱۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، افزود: امسال مراسم روز ملی قنات برای سومین سال متوالی در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی این میراث ارزشمند تاریخی دلیجان برگزار شد.

مرادی افزود: قنات بهریار یکی از کهن‌ترین میراث ارزشمند شهر دلیجان است که با تلاش سعید اصغری، محقق و تاریخ نویس دلیجانی در میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: متاسفانه قنات بهریار حال خوبی ندارد و لازم است مدیریت شهری دلیجان این مهم را درک کند که یکی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهر در معرض نابودی است و باید اقدامات ضروری برای نجات آن را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام    

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟