Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دو تازه وارد لیگ برتر در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی بازی را ترک کردند تا قعرنشینان امتیاز بازی را بین خود تقسیم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آلومینیوم و مس رفسنجان، دو تیم تازه وارد لیگ برتر عصر امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از این با 2 باخت و بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم در پایان 45 دقیقه رقابت به اضافه 2 دقیقه وقت‌های اضافه نتوانستند دروازه یکدیگر را بگشایند و بدون گل با تساوی 0 بر0 به رختکن رفتند تا بازی در نیمه مربیان دنبال شود.

آلومینیوم در این دیدار با ترکیب حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان، رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، امید سینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، میثم مجیدی، امیر محمد هوشمند و مرتضی آقاخان به میدان رفت و در طرف دیگر میدان نیز شاگردان محمد ربیعی با ترکیب ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، امید خالدی، میثم نقی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد، سجاد آشوری، فراز امامعلی و محمد قاضی مقابل حریف صف آرایی کردند.

در نیمه دوم خطیبی 3 تعویض انجام داد که در یکی از این تعویض‌ها، باقرپسند که در نیمه نخست به بازی رفته بود را از بازی خارج کرد، همچنین در این نیمه به پاکدل که به تازگی از بند بیماری کرونا رهایی یافته وارد بازی شد، البته خطیبی در اواخر بازی "مجیدی" کاپیتان تیم آلومینیوم را بیرون کشید.

در طرف دیگر بازی، در دقیقه 60 2 تعویض و در دقیقه 82 تعویض سوم تیم میهمان انجام شد تا ربیعی به تیم مس رفسنجان چهره تهاجمی بدهد اما این تعویض‌ها نتیجه نداد.

لیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه‌ای آلومینیوم و مس رفسنجاندیدار آلومینیوم اراک - مس رفسنجان 10 دقیقه زودتر آغاز می‌شود

این درحالی بود که در دقایق پایانی شوت سنگین درودی تازه وارد به سمت دروازه با حرکت دروازه بان مس خنثی شد که البته پس از واکنش دروازه بان پاکدل به سمت توپ حمله کرد که باز هم موفقیتی در برنداشت.

به این ترتیب دو تازه وارد قهر نشین پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا از بازی امروز خود یک امتیاز کسب کرده و نخستین امتیاز را دشت کنند.

به گزارش تسنیم، آلومینیوم هفته آینده در خوزستان میهمان تیم فولادخوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/711/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تازه وارد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری